Sv: Playdate
Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.
Jeg tror denne tråden er en kombinasjon av en bruker vi ikke kjenner (og dermed tillater mindre vingling fra) og små drypp av historier i ulike retninger. Godt mulig det er en tulletråd, men uansett er det jo litt interessant hvordan det blir kommunisert. Hadde det vært en garvet bruker som hadde hatt samme dilemma tror jeg tråden ville utviklet seg annerledes, uten at jeg synes det er noe kritikkverdig i de fleste innleggene. Det er lettere å se for seg at det er tull og tøys når vi ikke vet noe om brukeren som skriver, selvsagt.
Hadde det vært Pøbelsara som hadde samme dilemma ville jeg nok likevel bedt henne om å ta en glutenfri bolle og slutte å mistenke menn på generelt grunnlag. 
Nemlig. Det er jo sånn her at man får beskjed om at man er på viddene når man ber om råd og så endrer tråden den veien vinden blåser til en hver tid eller elegant overhører alle innspill fra andre. Det er overhodet ikke sant at kjente brukere får slippe unna med slik - det er jo det som er så bra med dette forumet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|