|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: PlaydateFøler det blir veldig vridd alt jeg skriver.. Skrev vel ikke at jeg var "så ung og pen" - er heller ikke gift med en kjendis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Playdate
Jeg tror heller ikke at noen blir misunnelig på den - det var også poenget!
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
![]() |
Er det dette sitatet som Gjør at flere her inne tror det er en tulletråd? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: PlaydateBare å nevne at hun er 15 år eldre (og med det misunnelig på deg) og at du er pen, har kjent mann og flott hus og sånn er litt uttafor, selv om du pakker det inn som en spøk. At du i det hele tatt nevner det (om enn spøkefullt), vitner om at dette er noe du er bevisst på. Det virker umodent - og får tankene over på at det er tøys fordi det hele er litt over the top, rett og slett.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() |
Ja vel, så falt ikke den i god jord hos alle. Om du leser hva jeg har skrevet inntil den mld. så har jeg ikke vært så opptatt av hvorfor hun er som hun er. Det var det enkelte andre som var opptatt av. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|