Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 23:22   #11
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bik

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Feks?

Hadde jeg fått nyss om at noen drev med forkynning i klassen så hadde jeg da fått det stoppet så fort det lot seg gjøre. Lurer veldig på hva dette kjempeille er...

Jeg sier ikke at det "ikke er så farlig". Det er galt å påvirke små barn som ikke er sine egne når det kommer til livssyn, men ja.. trenger "farene" med tskje.

Ok, dette er ikke det samme jeg snakket om isted, hvor det var snakk om en lokalskole her hvor en lærer drev med det, for det ble klaget inn og stoppet etter et halvår elns.

Men, jeg har ei venninne som gikk på skole hvor de hadde en kristendomslærer som var fra en spesiel meninghet. Han drev med "hjernevasking" av barna nærmest. Venninnen min husker at hun og de andre ungene ble skremt. Det var typ "hvis du ikke gjør slik og slik kommer du til helvete og er fortapt" osv. Mye graverende greier.
Og ingen oppdaget det før lenge etter når en av ungene knakk sammen hjemme i krampegåt fordi hun var så redd og fortalte foreldrene det (fordi den familien ikke fulgte lærerens "regler" for hvordan man måtte leve for ikke å bli fortapt da).
Det tok lang tid for ungene å komme over det. Venninnen min har enda litt sånn "skrekk" følelse i forhold til dette.

Sånn nå har du fått et eks. inn med t-skje

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
engleskole, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.