Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valla - kva er det med den dama ...?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 11:17   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valla - kva er det med den dama ...?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg leser at flere beskriver Yssen som en sutrer, og videre at de ikke har noe sympati for dama. Ok, hvis vi sier at Yssen er en sutrekopp, fritar det Valla sitt ansvar som leder?

Det fritar ikke Valla for noe ansvar, og ja - hun gjorde noe ikke helt gode vurderinger i denne saken.
Det hindrer meg overhodet ikke i å synes at damen er rivende dyktig, og selvsagt er det viktig å trekke frem hvor langt LO kom med henne som leder.

Hva selve Yssen/Valla-saken angår, så vet vi fortsatt for lite om den. Det som har blitt lekket er stort sett ensidig og diskusjonene omkring det hele er sterkt preget av synsing.

Jeg bryr meg egentlig døyten om Valla er en udugelig personalleder. Det er flere ting som definerer et menneske, og slik jeg ser det har hun gjort utrolig mye bra som jeg virkelig respekterer henne for. :Pamp:

(Og jeg får aldeles fnatt av folk som sutrer hver gang de er i media, enten de heter Siv Jensen eller Ingunn Yssen.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.