|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ytringsfrihet?Det at Staff uttaler seg som privatperson og sier dumme ting er en ting, teit dumt en forflating av den offentlige debatt greit, men han er da i sin fulle rett til å være akkurat så dum han vil. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ytringsfrihet?
Jeg har lett etter retningslinjene på nettet men ikke funnet dem ennå. Hvor fant du dem?
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg så et intervju med ham etter saken der han mente at innvandrere burde få strafferabatt på grunn av kulturforskjeller. Han sa at han følte han spilte en rolle i samfunnet ved å provosere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Ytringsfrihet?Jeg kjenner at jeg er veldig enig med Nebbia. Det er helt i orden at man er uenig med Staff, men å ønske å kneble han er etter mitt skjønn brudd på ytringsfriheten. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Her er reglene for god advokatskikk. (Jeg tar ikke stilling til om Staff har brutt dem, jeg er bare glad i å google.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Er ikke de fra advokatforeningen? Staff er ikke medlem så han er ikke rammet av dem. Jeg tror advokatforeningens regler er strengere enn det egentlige regelverket.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|