|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Playdate
Vi har aldri Vært borti en lignende situasjon og ville lufte tankene og fant et foreldreforum jeg tenkte ville passe. Gir gjerne folk rundt meg slack og gjorde det også med denne mammaen. Brydde meg lite om at hun overså meg/forsøk på å fryse meg ut-inntil hun drar inn datteren min.. Sist redigert av Enmamma : 14-05-16 kl 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Aktiv
![]() |
Det var jo et spøkfullt svar på alle spekulasjonene til årsak. Noen mente jeg skulle ta høyde for at hun hadde syndromer eller hva det nå sto. Poenget mitt var at det kunne være så mangt, aner ikke hvs hun måtte mene eller vite om meg. Men uansett årsak så synes jeg ikke det er ok å sende datteren min avgårde med fremmede jeg ikke føler meg trygg på fordi jeg er redd å bli oppfattet som uhøflig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: PlaydateFøler det blir veldig vridd alt jeg skriver.. Skrev vel ikke at jeg var "så ung og pen" - er heller ikke gift med en kjendis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
By the Sea
|
Jeg tror heller ikke at noen blir misunnelig på den - det var også poenget!
![]() |
#245 |
Aktiv
![]() |
Takk for godt råd! Det er viktig for oss dette med bilder I Sm. Vi har også gitt Klar beskjed til bhg om at de ikke legger ut bilder av henne så de vet dette er et tema for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Aktiv
![]() |
Er det dette sitatet som Gjør at flere her inne tror det er en tulletråd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
By the Sea
|
![]() Sv: PlaydateBare å nevne at hun er 15 år eldre (og med det misunnelig på deg) og at du er pen, har kjent mann og flott hus og sånn er litt uttafor, selv om du pakker det inn som en spøk. At du i det hele tatt nevner det (om enn spøkefullt), vitner om at dette er noe du er bevisst på. Det virker umodent - og får tankene over på at det er tøys fordi det hele er litt over the top, rett og slett.
![]() |
#249 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! Så surmaget reaksjoner at jeg lurer på om sjalusi på 15 år yngre damer med kjekk mann og flott jobb er mer realistisk enn påstått her.
![]() |
#251 |
By the Sea
|
![]() Re: Sv: Playdate
ea, mange tror det er en tulletråd. Jeg tror ikke det (selv om jeg var litt i tvil), men enmamma vil gjerne skjønne hvorfor folk tror tråden hennes er tull, og jeg prøver å forklare så godt jeg kan. Det er ganske ok å skjønne hvorfor en blir misforstått.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 14-05-16 kl 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Aktiv
![]() |
Ja vel, så falt ikke den i god jord hos alle. Om du leser hva jeg har skrevet inntil den mld. så har jeg ikke vært så opptatt av hvorfor hun er som hun er. Det var det enkelte andre som var opptatt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Aktiv
![]() |
Hehe, godt å se at noen tar det med et smil |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: PlaydateHar ho prata sidan ho var 7 mnd!?
![]() |
![]() |
#255 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Re: Sv: Playdate
Noen er ingen nettroll. Vi kjenner då noen.
Eg er blant dei som er i tvil om HI er den ho gir seg ut for å vere (altså fotballfrue) eller ein random person som kjeder seg og prøver å ha det gøy som ein fiktiv forumist. Årsaken er for det første mangelen på samanheng i HI si sjølvframstilling, for det andre rik-og-pen-og-berømt-utsagnet, for det tredje den stadige problematiseringa av det fornuftige rådet om å følgje magekjensla. Eg har humor og er ikkje surmaga (eller, det siste kan diskuterast all den tid eg står på medisiner mot sur mage, men du skjønner ...)
![]() |
![]() |
#256 |
Aktiv
![]() |
Ja, hun begynte prate som 6-7mnd og har vært langt foran på språkbiten hele veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Re: Sv: PlaydateSå i din verden må jeg enten Være fotballfrue eller en random person som kjeder seg? :- p For det er ikke engang en sjanse for at jeg er genuin her? Pen, rik og berømt a... Sist redigert av Enmamma : 15-05-16 kl 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: PlaydateHar du en dårlig magefølelse, så er det jo lettest å bare holde seg unna familien, tenker jeg.
![]() |
#259 |
Aktiv
![]() |
Helt enig med deg. Jeg har mest lyst til å holde meg unna og håpet dette med playdaten bare ville skli ut i sanden så jeg slapp å måtte konfrontere henne på noen måte -det ser det også ut til å ha gjort. Men når jeg nå får høre at de tar bilder av bare min datteren så føler jeg at jeg må si i fra. I tilfelle ikke ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PlaydateAng bildene som datteren din kommenterte at ble tatt, kan det være at han tok bilder av barna på vegne av barnehagen? Jeg tror jeg ville spurt avdelingsleder jeg. Ikke fordi jeg er mistenksom til andre foreldre, men datteren din reagerte jo på det så det er jo greit å få det oppklart. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|