Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

High School Musical

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 00:38   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High School Muscial

Så det er greit at man forteller ungene at det de liker av musikk er crap, men ikke hvis de setter sammen et horribelt antrekk av klær? Forklar?

Jeg synes ikke HSM eller Hannah Montana er mine favoritter, dette er jo uansett ikke rettet inn på meg som voksen, men det kunne ikke falle meg inn å si at jeg synes det de liker er dårlig. Hva godt kommer ut av det da? Dette bekymrer meg ikke overhodet, jeg hadde min periode med mye rart på 80-tallet, ble litt større og gjorde dypdykk i platesamlingen til både bror og far, og utviklet min smak ettersom årene gikk. Hvorfor skulle de ha fortalt meg at det jeg likte som barn var dårlig, mye bedre at jeg ved hjelp av eget hode innså det og ikke fikk det dyttet på meg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.