|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Ringskrømt
|
Sv: High School Muscial
Det er det jeg også mener, som jeg også har nevnt flere ganger i tråden. Det er måten man sier det på, samt settingen. Jeg liker å se på noe jeg liker godt uten å måtte få alle andres meninger og synspunkter på kjøpet. Det ødelegger ikke min opplevelse, eller, jo, det gjør faktisk det, litt, hvert fall, men hovedpoenget mitt er at jeg synes det er unødvendig. Hvis jeg spør, blir saken en annen. Jeg tåler fint andres meninger om det jeg ser på, men ikke i tide og utide. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig med Emm. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: High School MuscialKlart man må si hva man synes til barna. Jeg har for lengst gjort det klart for Storebror at jeg synes hans helt Kaptein Sabeltann er en skikkelig slemming og at han ikke er så flink til å synge (uten at det har lagt noen som helst demper på hans begeistring
|
|
|
#65 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ringskrømt
|
Dette er dette jeg har problemer med å forstå. Sånt gjør jeg bare ikke. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
I tropene
Sv: High School MuscialMen Kaptein Sabeltann er jo en slemming, han er kjip og voldelig. Jeg synes ikke han er noe bra forbilde, og jeg vil gjerne at Småen skal vite at det går an å se sånn på det også. Som sagt: Han blir slettes ikke lei seg for at jeg sier det. Men vi har fått til noen ok diskusjoner om det å være snill og slem, og det mener jeg er det beste vi kan få ut av den dumme sjørøveren.
|
|
|
#68 |
|
godt brukt
|
Det er dette jeg tenker på. Dette er viktig for meg. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: High School MuscialDisney har tydeligvis truffet blink. HMS er en stoooooor hit blandt målgruppen. Det er ikke laget for oss "voksne". |
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: High School MuscialHvis man skulle utelukket alt som er eventyr og virkelighetsfjernt, hadde det ikke vært så mye mere og se på. Synes det er greit og si til ungene att det liker man ikke men og sitte og si att det dem liker er feks søppel tv etc kan man holde seg for god til. vi har forskjellig smak av hva vi liker. Og jeg synes både store og små for velge hva vi måtte like selv, takk og lov er vi ikke alle like. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ringskrømt
|
Det har visst mine klart uten at jeg har snakket negativt om programmene de ser på. Eldstemann har ingen problemer med å si at hun liker noe bedre enn annet. Jeg synes hun kan finne ut av hva hun liker selv, videreutvikle sin egen smak. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Objection, Your Honor!
|
|
|
|
#73 |
|
Borte
|
Dette mener jeg også. Grease tilhører faktisk mine foreldres generasjon like mye som den tilhører min og jeg ser også at den tiltaler de som er barn nå. Jeg tror virkelig ikke HSM kommer til å overleve tre generasjoner. Og selv om det nå sikkert finnes noen som hevder at ikke liker Grease og mener HSM er bedre, så er det ikke til å komme forbi at Grease er en signaturfilm som appelerer til svært mange mennesker i forskjellige generasjoner 30 år etter den ble laget.
|
|
|
#74 |
|
I tropene
|
|
|
#75 |
|
Fabelaktig
|
Jeg synes ikke at High School Musical og Hannah Montana er det verste, men jeg var ikke akkurat overlykkelig den perioden Frøkna elsket de ekle, horete Bratz-dukkene. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Gullfisk
Jah.
|
|
|
|
#77 |
|
Nå også i farger
Jupp. Det er bare å unnlate å se selv. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Men først, kaffe!
Sv: High School MusicalOk, jeg må jo si det, jeg kan virkelig ikke utstå Grease eller musikken. Har aldri likt den. Nå har jeg sagt det, jeg er friii! |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Gullfisk
Sv: High School Musical
Emm er på tyttebærtur her nå altså.
|
|
|
|
#80 |
|
Men først, kaffe!
Sv: High School MusicalEnhjørningen: Du må gjerne like den vennen min, men jeg er ikke så begeistret. |
|
|
|
![]() |
|
|