|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#44 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: High School MuscialSå det er greit at man forteller ungene at det de liker av musikk er crap, men ikke hvis de setter sammen et horribelt antrekk av klær? Forklar? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: High School MuscialDet er stor forskjell på å fortelle at "det er dårlig - basta!" og "jeg synes ikke det er bra". Det betyr da virkelig ikke at jeg nekter ungene å høre på/se på ting som jeg ikke liker, men jeg gidder virkelig ikke lyve og si at jeg synes noe er supert når jeg synes det suger. Det er det samme med klær. Synes de det er fint? Supert. Jeg er game. Spør de meg om hva jeg mener så er jeg ærlig. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Pauset
|
Sv: High School Muscial
Jeg har ikke noe problem jeg, men jeg ønsker at han skal få like det han vil så lenge det ikke er skadelig for han. Ser ikke poenget med å diskutere smak og behag på sånne ting når man er i en morsrolle, iom at en på fem og en på tredve sjelden har lik smak, sånn jeg ser det. Føler min oppgave er mer å veilede enn å diskutere høyst subjektive ting. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Men først, kaffe!
Sv: High School MuscialAC: |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Ok, vi prøver igjen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ungene spør, ja. Ikke om jeg synes det er bra, men hva jeg synes. Det er sikkert fordi de aldri slipper unna å bli spurt hva de mener om ting jeg setter på. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Men først, kaffe!
Sv: High School MuscialJeg har veldig sterke meninger om musikk, veldig. Ikke skjelden jeg har forlatt en fest faktisk, på grunn av dårlig musikk. (For det er selvsagt kun min smak som teller) |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: High School MuscialHar ikke noe problemer med å la ungen se HSM eller Hannah Montana. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Protonterapeut
|
Sv: High School MuscialJeg er en jækel på å få kanaler til å fordufte fra tv-en, Cartoon Network, f.eks. ble bare borte en dag.
|
|
|
#54 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: High School MuscialHiskomusko?
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#56 |
|
Borte
|
Sv: High School MuscialHigh School Musical er crap, ja - ingen tvil om det. Dessuten er det kommersielt som pokker med alle disse overprisede, ubrukelige effektene man kan kjøpe og som barna selvsagt faller for. Jeg syns markedsføringen er spekulativ og at populariteten til konseptet slett ikke står i stil med kvaliteten. Dette syns jeg er et helt soleklart faktum og hvis jeg syns jeg hadde hatt rett til å nekte datteren min å se filmen og kjøpe effektene så hadde jeg gjort det. Men hun må få være barn av sin tid og velge sine favoritter hun som alle andre. Derfor lar jeg henne uten skrupler få sverme ganske hodeløst over HSM.
|
|
|
#57 |
|
Nå også i farger
Forstår ikke dette jeg heller. Mulig forklaringen kommer senere i tråden ... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nå også i farger
Sv: High School MuscialHvorfor? Det er forskjell på å si man har en annen musikksmak, enn å si det er CRAP. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
godt brukt
|
Nettopp. Det er vel noe i denne gaten jeg mener. |
|