Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det berre eg som reagerer på denne reklamen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-08, 18:02   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det berre eg som reagerer på denne reklamen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg mener nøyaktig det samme om lavkarbo som jeg alltid har ment, jeg diskuterte det i en tråd her inne senest i går, tror jeg. Det at jeg er vektoperert har ikke endret mitt syn på det jeg mener om ernæring.
Forskjellen er at jeg mener det er stor forskjell i å gå ned 10 kg og 50 kg, og at de i sistnevnte målgruppe nok trenger mye større hjelp enn det lavkarbo/forandring av kostholdet kan gjøre.

Jeg er helt enig.

Jeg merker jeg har det bedre med lite raske karbohydrater nå også, men en stor forskjell er det. Jeg ødelegger ikke like mye ved et lite feilskjær nå som før operasjonen. Da var et feilskjær nok til at jeg havnet på kjøret. Akkurat som en alkoholiker kunne jeg ikke ta bare ett "glass". For meg går det nå uten å havne på kjøret og våkne 30 kilo tyngere, men jeg kjenner jeg har det best uten

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.