Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Obamas politikk

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 21:43   #39
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Obamas politikk

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Glorifiserende blir det vel ikke før jeg hevder at han tar de riktige beslutningene, lytter til de riktige personene/rådene, etc, etc. Det vil bare tiden vise. Der er håp.

Det er også poenget mitt. Tiden vil vise hvor god Obama er. Obama er relativt fersk som politiker på toppplan, og han har mye å vise. Så langt har det begrenset det seg til talegaver og store lovnader. Det er ingen tvil om at Obama er en begavet politiker, men oppgaven med å rydde opp etter Bush (to kriger, finanskrise, et elendig forhold til både Russland og USAs allierte etc etc) er enorm.

Å bli hyllet som en Messias fra det rødeste venstre til langt inn på høyresiden i de fleste europeiske land før han har vist hva han duger til, er intet mindre enn imponerende. Jeg tror også det er håp med Obama som president, men min entusiasme må han gjøre seg fortjent til. Valgflesk alene imponerer ikke meg.

Svar med sitat

Emneord
politikk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.