Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker dere om rusmisbrukere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 15:05   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om rusmisbrukere?

Mim, det var fjasete skrevet, men jeg tror ikke hun mente det helt slik hun skrev. Hun forklarte jo i et senere innlegg, blant annet at hun mener at alle mennesker er født grunnleggende gode. Noe jeg er en smule uenig i.

Man skal selvfølgelig ikke ignorere valgaspektet, det er jo essensielt, men min mening er at man gjerne må ha en viss styrke, ballast og noen som har lært deg å ta riktige valg fra barndommen av, for meg er det åpenbart at har man ikke dette så er det lettere å søke rus og miljøene rundt det. Uten at man utelukker at spenningsøkende ungdom med flotte foreldre kan ramle utpå, det er vel rimelig bevist at det er en del av dem. Å komme seg ut av rusmisbruk fordrer bevisste valg, og som regel hjelp til å ta disse valgene.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
rusmisbrukere

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.