|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Sv: Noen som kjenner seg igjen (Dagbladet)
Det var vel ingen konklusjon fra min side. Men uansett kan jeg vel si at Tangen ofte kritiseres for å bruke Bordieu i markedsføringsøyemed - noe han får stå for selv. Jeg har ikke førstehåndskjennskap til Tangen, slik du tydeligvis har, men jeg kan da vel likevel danne meg et bilde fra Dagbladets artikkel. Er skeptisk til alt "grasrota-frieri" fra en som selv lever av å selge reklame til de samme folka. Kritiser meg gjerne for det.
For meg fremstår det også litt typisk "oslo-navlebeskuelse" å sitte i senteret av verden å påpeke hvordan hele Norge er fordi det skjer akkurat rundt Karl Johan. Er fra bygda, eller distrikts-Norge, selv og kan ikke si det han beskriver er typisk sørvestlandsk tettsted anno 2006.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. Sist redigert av to hen : 02-12-06 kl 16:57. Årsak: alltid noe feil |
|
|
|
|
|