|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Drømmer
|
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerjeg fordrar ikke de butikkene som har kølappsystem å ekspeditørene ser folk ikke har nummerlapp men hjelper de likevel. Jeg sa fra engang på lefdal, å ja men nå hjelper jeg han , eh javel jeg har det nummeret som nå er så da skal jeg ha hjelp først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Fjott
|
![]() Sv: Å snike i køen i butikker
Ingen sa noe?
![]() |
#84 |
|
Jeg elsker Scarlettah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerMå fortelle en snikehistorie: |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
maler
|
hehe ja, jeg tror alle var like perplekse. Det som skjedde var at de sporenstreks fikk et annet sted å sitte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
frakoblet
|
Det er ikke noe dumt spørsmål, men jeg syns det er skummelt fordi jeg ikke er vant til å være direkte om sånt, og de gangene jeg har sagt fra har det ført til ubehagelige konsekvenser (looong story). Dette har ført til at jeg helst unngår slike konfrontasjoner om det er mulig å la det være.
Helt enig.
![]() |
#89 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerJeg hadde også en episode på matbutikken en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Nå også i farger
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerOg så har man jo de som mener de er i sin fulle rett til i snike fordi de "bare" har 3 varer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#92 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerHerlig tråd. Det er få ting som irriterer meg så mye som sniking, men morsomt å lese andres historier om hvordan dette blir håndtert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerJeg har ofte et så tydelig kroppsspråk at det ikke behøves å si noe.
![]() |
#95 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerBarn som blir klemt fast mot disken er det verste jeg vet. Og da jeg selv jobbet i butikk sa jeg klart og tydelig i fra. Barn har så lett for å bli borte i disse køene. Hjelp dem frem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerJeg er ganske flink til å si fra om sniking hvis det går utover flere enn meg. Da tar jeg på meg Robin Hood-hatten og tar fra de frekke og gir til de saktmodige.
![]() |
![]() |
#97 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerHer - står jeg i butikken og skal kjøpe no' til mor
![]() |
#98 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerNå kom jeg på hvordan køkulturen i India fungerer. Der er det den sterkestes rett og fullstendig anarki. Når dette gikk opp for oss, der vi stod bakerst i mølja for å kjøpe togbilletter ble køståing morsomt.
![]() |
#99 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerJeg tar ikke fem øre for å kommentere sniking i køen. "Nå var det min tur" fungerer oftest fint. Og for dem som "bare skal ettellerannet" forteller jeg at jeg også "bare skal akkurat det samme som dem". |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å snike i køen i butikkerJa. Tror faktisk ikke jeg har vært borti så mange menn som sniker?
![]() |
|
|