|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?
Jeg syns du legger meninger i min munn jeg nå. Jeg sa at man involveres indirekte i at det ble bråk ja. Ikke at man er skyldig i at det ble bråk. Les hva jeg skriver. Man er med på å jage opp en sint stemning. Selv om vi vanlige borgere kanskje ikke føler at vi blir oppjaget av det så syns jeg det er tydelig at visse mennesker blir oppjaget av at så mange mennesker samles for å markere en så alvorlig sak som dette er. Og på den måten mener jeg at man indirekte er med på å påvirke situasjonen.
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herregud, dette er noe av det verste jeg har lest .. det var dette jeg trodde du sa men innerst inne håpet jeg at jeg misforstod deg ... ER DET MULIG? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Jeg leser Mjau på en helt annen måte. Jeg forstår henne som at hun mener at om det ikke hadde blitt arrangert merkeringer/demonstrasjoner, så hadde det heller ikke blitt opptøyer. Altså at man ikke er skyldig i opptøyene, men ved at det markeres så fører det til opptøyer, altså er det indirekte påvirkning.
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
Takk! Det er jo akkurat det jeg mener.
![]() |
#5 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?HELDIGVIS bor vi i et fritt land der vi har lov til å vise vår avsky til det som måtte engasjere oss. Hvis noen virkelig mener at folk burde holde seg hjemme i stedet for å gå ut å markere noe man brenner for i tilfelle det skulle føre til at *en liten gjeng går amok som de siste dagene så er jo det bare trist og det ville være en katastrofe for demokratiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() |
#7 |
Ustabil
|
Jeg er egentlig veldig enig. Det er omfanget av demonstrasjonene som gjør at "uro-momentene" kan skjule seg i folkemengden. Alle visste at det kom til å bli bråk på lørdag, til tross for hva arrangørene sa. Arrangørene greide ikke å holde kontroll heller, og var uenige med hverandre om hvorvidt de skulle avslutte eller gå til den israelske ambassaden. Dermed mener jeg også at man gjennom å delta i demonstrasjonen gir en slags indirekte påvirkning også, slik at bråkmakerne får spillerom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|