Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-09, 18:08   #29
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg misforstår andre og blir misforstått selv, men jeg synes det er veldig ødeleggende for en debatt (evt. konflikt) at det man sier etterpå for å oppklare evt. misforståelser ikke skal være godt nok, at det likevel trekkes konlusjoner utifra sitt eget forgodtbefinnende og det igjen skaper en avsporing som gjerne flytter fokus fra en ellers veldig interessant debatt. Det er i mine øyne dårlig diskusjonsteknikk, og noe sier meg at det handler mer om personen som sier det, og ikke ordene som står der.

For det kan bare ikke hende at ordene som står der er til å misforstå, hva?

Vet du Skremmeren, jeg har ikke for vane å bli personlig på forum, så don't flatter yourself. Jeg har heller ikke for vane å ødelegge ellers gode diskusjoner med interne uenigheter, men jeg HAR for vane å si fra om (eller sette spørsmålstegn ved) utsagn som jeg synes virker dustete og lite gjennomtenkt. Det var det jeg gjorde her.

I tillegg til at du har forsøkt å forklare (med mer eller mindre hell) hva du egentlig mente, har du slengt ut flere negative personkarakteristikker om meg. Lurer på hvem som lot dette blir personlig...

Til dere andre som synes dette ble for internt og (selvsagt) tok vekk et viktig fokus: Beklager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.