Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Enig med han her?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 23:31   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enig med han her?

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg slipper heldigvis å ha jenta mi i barnehage fordi jeg jobber deltid på natt som sykepleier. Når jeg jobber passes hun av barnefaren eller besteforeldre. Hun er snart 14 mnd og jeg hadde aldri hatt hjerte til å sende henne i barnehage. Hun er altfor liten. Hun er sosial og elsker å møte nye mennesker, men hun må vite at en av hennes nærmeste alltid er innen rekkevidde.

Jeg har full respekt for at du velger å vente med å sende barnet i barnehage. Jeg gjorde det samme med Poden. Av ulike grunner var jeg ukomfortabel med at han skulle begynne ved tolv måneders alder - hovedsakelig fordi han var så innmari treg motorisk. Samtidig ser jeg jo at det er mine (og mannens) greier som var avgjørende for valget, for alt jeg vet så kan det hende han hadde utviklet seg mye raskere motorisk dersom han hadde begynt i barnehage tidligere, at det for ham hadde vært en bedre løsning. Slik jeg opplever det du skriver her så "tankeleser" du barnet ditt. Mulig du har masser av erfaring som tilsier at hun vite at de nærmeste er innen rekkevidde altså, jeg undrer meg bare litt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.