Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 00:52   #11
tutta
Passiv

Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes dere får så ørene flagrer tutta og Kråka, men jeg har en følelse av at det kommer av irritasjon over at det slenges ut påstander i hytt og pine uten noen form for begrunnelse eller dokumentasjon. Jeg syntes det har blitt stilt en haug av meget relevante spørsmål i denne tråden som ikke blir besvart. Det synes jeg er synd fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva valget om ikke å vaksinere bygger på. Jeg klarer ikke å få fatt i hva det er. (På tross av at jeg leste en del i noen av linkene.)

Var forberedt på at dette ble varmt rundt ørene. Alltid like gøy å være David mot Goliat.
Men de personangrepene som kom synes jeg er ufine. Selv om det er høy takhøyde her på fp synes jeg det ble for drøyt.
Det har noe med å respeketere andre menneskers valg og at ikke alle like.
Har prøvd så godt jeg kan å forklare hvorfor jeg ikke velger å vaksinere. Ved å lære skolemedisin og immunologi så ble jeg så skremt av hva vaksiner gjør og at virus går nye veier at jeg begynte å lese masse om det.
Jo mere informasjon jeg får/fikk om vaksiner,jo mere er jeg sikker på at vi har tatt det riktige valget.
Vi bruker Homeopati som alternativ til vaksinering.Jeg stoler virkelig på homeopatien.At alle ikke er overbevist om at Homeopati funker,det er greit.Jeg har erfart gang på gang at det virker.
Norge ligger lagt etter i Europa om kunnskap innen alternativmedisin.
Ja,jeg skjønner at folk er skeptiske til alternativmedisin. Og det skal man være.Mange useriøse aktører på markedet.
I mitt utopia jobber leger og alternativebehandlere side om side.
Seriøse alternativebehandlere gir pasienten beskjed om å ta kontakt med lege og de sier ta parcet ved høy feber. Noen sykdommer vet også alternativebehandlere at skolemedisinen er det eneste valget.
Jeg ønsker det beste fra begge verdner. I dag er det helt utopisk.
Nærmeste man kommer er vel jm som gir akupunktur på sykehus.

Dette ble litt utenfor tema,men for meg er det en helhet og det henger sammen,

Vet at fp liker å være politisk korrekt,og at hva jeg er mener er langt fra frnormen.Jeg er ikke alene om å velge å ikke vaksinerer og jeg også vil bare det som er best for mitt barn. Og ikke vaksinere mener jeg er det riktige valget.
Aksepterer og respekter at jeg er i mindre tall her inne og det er greit.
Men ved personangrep setter jeg også streken.
Personangrep synes jeg fp burde være seg frabedt. Det blir for dumt.

Kommer ikke til å svare på innlegg. Kommer noe godt ut av dette....

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.