Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 00:20   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det normalt med så mange tvangstanker som der ser ut til å være her, eller er dette utsnittet langt fra representativt?

Mener jeg så en kar (type psykolog) på tv for en stund siden som sa at alle har noen tvangstanker (per definisjon), men de aller fleste fremstår som "normale" og forstyrrer ikke livet ditt. Etter det kommer ulike grader. Hva som er normalt aner jeg ikke.

Jeg sliter med å overlate til andre å sjekke om dører er låst og elekstriske apparater er slått av før jeg skal legge meg. Jeg liker ikke å legge meg først, jeg må gå den runda selv. Ellers må jeg stå opp og sjekke ett-eller-annet, f.eks at ikke et barn har slått på en kokeplate.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.