Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plikt til å jobbe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 22:50   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plikt til å jobbe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men dere som hadde blitt sprø av å ikke jobbe (sett at dere var søkkrike), mener dere at alternativet til å jobbe hadde vært å sitte og se på Glamour hele dagen? Det høres jo sånn ut.

Nei, det hadde jeg ikke giddet, det ville blitt altfor anstrengende. Det er stor forskjell på folk her, tror jeg. Mitt problem er at jeg blir ubeskrivelig lat og giddesløs når jeg har fri. Det skal ikke mange feriedagene til før jeg er helt på felgen. Jeg kommer meg ikke opp om morgenen, får ikke på meg klær etc. etc. Etter kort tid er jeg veldig lei av meg selv og i ualminnelig dårlig humør, noe som igjen går utover omgivelsene. Antakelig er jeg uvanlig dårlig til å aktivisere meg selv, i tillegg til å være så grunnleggende lat at jeg trenger noen saftige spark i baken.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.