Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 20:17   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan ikke fordra signaleffekten det har. Hver gang jeg leser at "det må være greit å fikse på små pupper fordi det er belastende å ha det", så blir det belastende å ha det. Eller ørnenese, eller whatnot.

Har dere noen flere av kompleksene mine dere har lyst til å bygge litt mer oppunder nå? Kan ikke se at noen har nevnt noe om tynne lepper ennå, nemlig. :venter:

Kan love deg at hengepupper og hengebuk ikke er mindre belastende å ha. Type: "Du bør da ikke ha komplekser du som er så snerten i kroppen". Ja, for sånn er det jo, de som har små kropper får være fornøyde mens de som har store kropper de kan vi legge ut om. Da kan vi la samfunnstrendene få unge jenter til å nesten sulte seg til døde fordi de ikke passet inn i dealet. Det er mer som er rettet mot de som er overvektige enn de som har for små fordeler eller er rimelig smale ellers. Nå sier jeg ikke at det er slik at man skal nøre oppunder andres komplekser men jeg gleder meg til å legge meg under kniven og det helt frivillig. Hadde jeg kunnet hadde jeg pinadø meg gjort noe med slengpuppene i samme rennet. Noen som vet om godt brukte slengpupper som bør trilles inn med gaffa kan selges på finn? Der skal de visstnok selge alt og litt til.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.