|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?
|
|
|
#22 |
|
En som trener
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg vet ikke om jeg vil kalle det taktikk, men jeg skal i år for første gang ikke stemme på partiet som jeg, stort sett, står nærmest politisk (en del ting jeg er uenig med de er det dog). Det at de åpner for regjeringssamarbeid med FrP er en deal breaker, og gjør at jeg ikke kan stemme på de. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Tja, taktisk og taktisk. Jeg står nok nærmest Arbeiderpartiet, men har sansen for den rødgrønne koalisjonen, så sist stemte jeg SV, siden de hadde så dårlige meningsmålinger rett før valget.
|
|
|
|
#24 |
|
saftig
|
Jeg tror du har misforstått et og annet, for han har jo vært veldig tydelig på at Venstre ikke kommer til å samarbeide med FrP.
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Sponheim er maktkåt og kommer glatt til å selge både seg selv, sjelen, velgere og partiet dersom Siv lokker med en regjeringspost. Banna bein! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?007: Der vedder jeg gladelig 1000 kroner mot deg.
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har aldri vært noen stor fan av Sponheim, men akkurat når det gjelder dette med Frp så synes jeg han virker klinkende klar og troverdig. Selger han rumpa si, så mister V mange velgere. Trur eg.
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg tror sant å si det ville vært spikeren i kista for Venstre.
|
|
|
#31 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Slik kan det sies hva jeg føler er sant for meg med.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Venstre er litt som Foreldreportalen. Et lite fåtall med høye tanker om seg selv som ikke skjønner at ikke alle andre har sett det samme lyset
|
|
|
#33 |
|
© All rights reserved
|
Er det så mange velgere å miste da?
Jeg vedder gjerne i mot, og håper at vi aldri finner ut hvem av oss som har rett. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg stemmer ofte litt taktisk, i og med at jeg vipper litt mellom et par partier. I år blir det ekstra viktig siden jobben min står og faller på hvilken regjering vi får.
|
|
|
#35 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Nasse: jadajada.
|
|
|
#36 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Og da lurer jeg på hva det store flertallet med lave tanker om seg selv som bor i mørket stemmer.
|
|
|
#39 |
|
maler
|
|
|
|
#40 |
|
saftig
|
Jeg er ikke noen stor fan av Sponheim, men dette stemmer bare ikke.
Hey!
Veddemålet er registrert!
|
![]() |
|
|