|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
trøtt
|
Sv: En tråd om VenstreJeg synes DM gir en meget god forklaring på hvorfor man skal stemme Venstre. Så dermed er jeg lat og slutter meg til henne.
Når man lar være å stemme på det partiet en har mest til overs for pga partiets størrelse synes jeg at man er litt teit. Da kan man jo egentlig aldri få vist hva en står for rent politisk da. Om noen skjønner hva jeg mener.
Jeg også.
|
|
|
#63 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En tråd om VenstreFor hadde V samarbeidet med Krf ville Krf likevel aldri fått gjennomslag for deres horrible menneskesyn, hadde de vel? Krf er jo blant annet imot den nye ekteskapsloven og at homofile skal få atoptere osv. Holdninger som generelt skremmer meg og som Frp også deler. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tankefull
|
Sv: En tråd om VenstreSignerer hvert eneste ord skrevet av BM over her.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 05-09-09 kl 00:53. Årsak: komma komma komma |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tråd om VenstreJeg stemmer Venstre selv om jeg misliker Krf sterkt. Venstre er det eneste riktige partiet for meg, så jeg kan ikke stemme annet.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En tråd om Venstre
Jeg syns at lederen er ukarismatisk og jeg henger meg mer opp i hans stakatostemme enn hva han egentlig sier. Jeg vet ikke om jeg syns at han er en bra leder. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tråd om VenstreJeg burde sikkert vært mer oppdatert, men følger ikke så nøye med på Krf fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å stemme på dem. Lurer altså litt på hvilke "fæle" ting det er de har planer om? |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Det jeg har fått med meg i så måte er: |
|
|
|
#69 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En tråd om VenstreJeg syns Venstre er en god motvekt mot vrangsidene av KrF, og i de andre sakene samarbeider de jo fint. KrF + FrP, derimot.
|
|
|
#70 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
At partiene søker til hverandre er jo naturlig, for ellers vil de jo ikke ha en sjanse til en samarbeidsregjering som er det som mål til, skal de borgerlige i det hele tatt ha en sjanse. I en slik regjering blir det jo kompromisser. Krf har samarbeidet og kan samarbeide med Høyre, som ofte Sist redigert av Dronningen : 05-09-09 kl 19:34. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Glad
|
Sv: En tråd om VenstreTil de som ikke liker Sponheim (og Thommesen for min del, men han er vel ikke i rampelyset lenger) så vil jeg si at man stemmer på parti/verdier, ikke person. Jeg er sikker på at det er minst en fornuftig Venstrepolitiker i alle fylker, og om min stemme går til Venstre i år er det større sjanse for å få en ung, kvinnelig Sør-Trønder inn på tinget. http://liberal.no/?profile=guri
|
|
|
#73 |
|
trøtt
|
Sv: En tråd om VenstreFlere fine Venstrelenker:
|
|
|
#74 |
|
Gal kattedame
|
Slik er det for meg også. For øvrig sier DM og BM de argumentene som er vitkigst for meg.
|
|
|
#75 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: En tråd om VenstreJeg er en Venstrestemmer, selv om jeg stemte strategisk forrige valg da jeg ikke orket tanken på en til " I skal vere staaatsminister" periode.
|
|
|
#76 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En tråd om VenstreJeg er også rett og slett ideologisk helt hjemme i Venstre. Det er det eneste partiet som for meg balanserer individets frihet med samfunnets interesser. I tillegg er de veldig klare på å legge forholdene tilrette for småbedrifter og næringslivet som sådan. Vi må få hjulene til å gå fortere rundt hvis vi skal ha Et Liv Etter Oljen.
|
|
|
#77 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Nemlig; og det er derfor det eneste partiet du kan stemme på hvis du vil være snill uten å være dum. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Fortynnet
|
Samme her. Jeg skal stemme Venstre jeg også. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ringskrømt
|
Men hva med Krf-flørtingen, da? Jeg har så utrolig mye imot Krf, derfor jeg spør. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Yes, we can!!
|
KrF vil ikke klare å gjøre skade i en Venstre-regjering. Pragmatisk og enkelt-penkelt.
|
![]() |
|
|