|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Gjør du aldri dumme ting? | |||
| Nei, det gjør jeg aldri! |
|
6 | 3,24% |
| Å, det hender vel..... |
|
72 | 38,92% |
| Støtt og stadig! |
|
99 | 53,51% |
| Dust! |
|
8 | 4,32% |
| Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Det ble veldig mye klarere.
Da er vi jo fullstendig enige. Can't argue with that. Jeg velger å spise sjokolade fordi jeg i det øyeblikket vektlegger at det er digg, jeg er sliten og trenger kos. Det er vel ingen som tenker "hah, jeg har ingen grunn til å spise sjokolade, jeg har ikke lyst på det og trenger det ikke, men jeg gjør det allikevel!" Se det vil være dumt ja. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Men jeg velger av og til å ikke jogge en tur, fordi jeg bare ikke orker. Men de gangene jeg tar meg selv i nakken og faktisk jogger den turen, så orker jeg jo likevel. Det ER ikke det beste valget der og da å sette seg i sofaen. Det er det enkleste. På kort, kort sikt.
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Hvis man stadig spiser sjokolade eller lar være å trene så blir det dårlige valg. Men om man en dag lar være så er det ikke noe dårlig valg. |
|
|
|
#104 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?
Det er nok her misforståelsen ligger. Jeg (med flere?) har tatt utgangspunkt i at det er et dårlig valg og ikke nødvendigvis bare om det gjentar seg til stadighet. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
flisespikker
|
Det er en interessant diskusjon, dette.
|
|
|
#106 |
|
I mål
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Ja, selvfølgelig gjør jeg det. Og de som sier at de "aldri" gjør dumme ting lyver. Og å lyve er dumt. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#109 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#110 |
|
flisespikker
|
Ja, hvis det er det som er målet, så.
|
|
|
#111 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Mulig jeg er lite streng med meg selv, men jeg har ingen problemer med å klassifisere meg selv som dum til tider og leve veldig godt med det. Jeg tar mange dumme valg. For jeg synes det er et dumt valg å stappe i meg sjokolade (uansett når jeg gjør det), men jeg gjør det nå allikevel. Jeg synes også det er dumt å droppe planlagt trening, men noen ganger gjør jeg det. Jeg kan faktisk finne på å droppe trening for å ligge på sofaen og spise masse sjokolade, til tross for at jeg er helt frisk og heller burde gjort noe annet. Det er jo et dumt valg, og akkurat der og da er jeg jo passe teit. Det optimale ville vært å gjort det motsatte. Jeg har ingen problemer med å nyte mine dumme valg til tross for at det strider mot det optimale.
|
|
|
#112 |
|
can-jur
|
Det er min helt subjektive mening.
|
|
|
|
#113 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Jeg skjønner veldig godt hva smilefjes mener og derfor svarte jeg også som jeg gjorde. Etter egen eller andres standard?
|
|
|
#114 |
|
Epikur
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Nei, seff ikke. Eller, jo. Men, altså:
|
|
|
#115 |
|
Passiv
|
Øy - nå skriver jeg innlegg etter innlegg også slenger du ut tre linjer som oppklarer alt? Prøver å få meg til å se dum ut kanskje?
Vel. Jeg gjør altså ikke åpenbart dumme ting. Og jeg mener det. Men jeg ser at det er vidt forskjellige definisjoner på dumt og ikke dumt ute og går her, så jeg er ikke sikker på om jeg er fornærmet på utsagnet ditt eller ikke. :vurderer:
|
|
|
|
#116 |
|
Princess Skids and Scars
|
Nettopp. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Gjør du aldri "dumme" ting?Joh, støtt og stadig..
|
|
|
|
#119 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|