Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Norwegian (dn.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 16:45   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg tror ikke det er så relevant her. Slik jeg forstår dette må økningen i kabinbagasje bare gjelde vekt, og ikke volum. Volum vil fortsatt være begrenset til 56 cm x 45 cm x 25 cm, og det er en EU-regel som flyselskapet i utgangspunktet ikke kan overstyre. De nye reglene tillater derfor akkurat like dårlig plass i kabinen som før, men Kjos kan få det til å høres ut som du får ha med mer inn i kabinen.

Eller er det noe jeg har misforstått her?

Ben "infreqent flyer" Murphy

Jeg forklarte det over her, men tar det gjerne igjen....
Hver hattehylle tåler/er godkjent for maks 80 kg. Er vekten over 80 kg, noe som det veldig kjapt vil bli med Norwegians nye påfunn, så må håndbagasjen allikevel sendes ned i cargo på flyet. I dag er reglene stort sett 25x40x55 cm og 8kg begrenset til 1 kolli turistklasse, og 2 kolli á 8 kg i businesklasse (pluss/minus noen få cm/kg avhengig av flyselskap, samt at andre regler gjelder for flyvninger bl.a. til USA og Storbritannia)

Er det fullt/for tungt så er det.... det hjelper ikke at det er regler aldri så mye eller Norwegian-sprell aldri så mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.