Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Maggiprodukter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-07, 03:29   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggiprodukter

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

To kommentarer:

1) Det at det fins også andre som synder, betyr vel ikke at man ikke skal kunne reagere mot noen?

2) Det at de kanskje ikke synder på alle punkter der du befinner deg, betyr vel ikke at de ikke gjør det andre steder i verden?

1) Neida, selvfølgelig kan man reagere på noen,jeg bare sa i fra at det er flere som synder jeg, ettersom hetsen synes å være stor mot Nestlé alene. Jeg tror det henger en god del sammen med ting de foretok seg på 70-tallet nemlig, og at det i dag stort sett syndes like mye/lite fra andre barnemat/MME-produsenter.

2) Har jeg sagt det? Jeg sa bare at jeg kunne bekrefte at her har vi Nestlé-produkter merket med spansk, fransk og engelsk. Med det forsøkte jeg å si at de faktisk synder her også....for her er språket like mye og mer nederlandsk og papiamentu, som fransk og engelsk. Spansk snakkes kun av innvandrere og turister her...
Boikotten går vel mye på at bl.a. Unicef mener at MME-produsenter bør merke MME på det språket som snakkes i landet det selges, slik at foreldre gir sine barn riktig forhold vann/MME og at de bruker rent, kokt vann osv. Slik det er i dag kan de vel mange steder ikke forstå hva det står på emballasjen. Har jeg forstått deg rett da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.