Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 14:31   #141
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Yaiks! Du vurderte ikke å helle en bøtte såpevann på ham da?

Såpevann i det tilfellet ville jo vært ytterst hjelpsomt! Han var sikkert ikke typen som slikket seg tørr etterpå.

Gammel 06-04-10, 14:32   #142
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Såpevann i det tilfellet ville jo vært ytterst hjelpsomt! Han var sikkert ikke typen som slikket seg tørr etterpå.

Det var min tanke også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:33   #143
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Før det stadiet hadde han nok foretrukket en del desinfeksjonsmidler i stedet for såpe om jeg først skulle helle noe over ham.

Det spørs om han hadde tatt hintet hvis du hadde dynket ham i sprit.

Gammel 06-04-10, 14:37   #144
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Tvilsomt. Det hadde nok vært som manna fra himmelen.

Da hadde han nok slikket seg tørr, ja.

Gammel 06-04-10, 15:15   #145
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da hadde han nok slikket seg tørr, ja.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:16   #146
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er vitsen med å ha en katt som bare reker ute, jeg.

En katteeier som bryr seg om katten sin har ikke en katt som "bare reker ute".

En katt skal kastreres, det gjør at den ikke vandrer. Det gjør den hjemmekjær. En katt må dog få lov til å gå ut og lufte seg innimellom. Den liker å være litt ute. Sånn er bare katter, de fleste i hvert fall tror jeg. Og det går ikke an å holde en katt som er ute under oppsyn hele tiden. Katter er ikke som hunder, eller som barn, eller som bestemødre. Katter har en helt annen adferd.

Joda, det er mulig det går an å ha de i bånd. Men da må man i så fall venne dem til det fra de er små. Jeg synes dog ikke bånd på katter er noen bra løsning for katten selv. Det er noe ved dens adferd som gjør at det blir feil å sette de i bånd, synes jeg da. Katter liker jo å smyge rundt i kratt og busker, og opp i trærne.

Stor kattegård er også greit, synes jeg. Men da må de være ordentlig store, og ikke noe småtteri. Katter trenger god plass ute.

Jeg kan være enig i at det er uheldig med katter i store byggefelt.

Jeg mener at katter kan læres opp til å gå på kattedo inne, og stort sett bruke den mer enn de gjør fra seg ute. Katter skal egentlig ikke slippes ut før de er 6-8 mnd gamle. I den perioden har det blitt en vane at de gjør fra seg inne. Hvis man ikke tar bort kattedoen når kattene begyner å være ute, så tror jeg at de vil fortsette å bruke doen. Mine katter har do både inne og ute. Det er doen inne som blir mest brukt. Jeg regner dog med at de innimellom gjør fra seg ute da. Men da får jeg virkelig ikke håpe at de gjør fra seg i noens hager. Om de ikke gjør det i katteutedoen, så får jeg håpe de bruker hekken vår, eller det store jordet som ligger bak huset her. Og om nå naboene skulle ferske noen av kattene mine i å drite i deres hage, så får de komme til meg, så skal jeg plukke det opp.

Og ja, katter er nysgjerrige, og noen veldig frekke. De kan godt finne på å gå inn til folk. Det er jo ikke noe trivelig å få fremmede katter i hus. Jeg har opplevd det selv. Men da må man jo bare gjøre sitt beste for å få de vekk. Jeg selv hoppet foran en katt, og brølte så inmari at den siden har holdt seg på avstand. Jeg har sett den gå over plenen min, men såpass må man jo tåle, synes jeg. Den gjør jo ikke så mye galt da.

Man må forøvrig huske på at det dessverre finnes veldig mange løskatter, som ikke har noen eiere. Og det finnes katteeiere som liksom tror at katter klarer seg selv. Brødhuer. Slike folk burde ikke hatt katter.

Men uansett hva/hvem/hvor så er det feil å mishandle katter. Som f.eks. å kaste såpevann på de, eller til og med servere de rottegift, som noen foreslår, og har så morsomt med.

Når jeg først er i gang her kan jeg jo nevne at jeg for noen år siden ikke likte katter i det hele tatt selv. Jeg syntes de var ekle kryp. De plaget meg egentlig ikke da, det bare var noe ved dem som jeg ikke likte. *koko* For å gjøre en lang historie kort så var det lille Maja som omvendte meg. Ei husløs, lita, tynn, og livredd pusejente som egentlig skulle avlives. Hun stirret på meg med de store øynene sine, og jeg var solgt. Det var ganske utrolig. Jeg tok henne til meg, og oppdaget i grunn fort at katter ikke var slik som jeg selv hadde forestilt meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:20   #147
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare såpevann?
Heldige pusen.
Min ble skutt av naboen og jeg lette etter henne i lange, lange tider, nå nesten 5 år etter, nådde ryktet meg og jeg fikk endelig svar på hva som skjedde med pusen.

Å slenge en bøtte vaskevann etter pusen kunne forresten jeg også gjort, etter mine egene vel og merke. ( andres også, for all del, men her finnes kun to katter og de er mine) Uten at såpa var hensikten, men vannet og overraskelsesmomentet og uten at hjernen koblet inn på at det egentlig ikke var noen shmart ting å gjøre.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:26   #148
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor ikke i tettbebygd strøk, men på landet og med stor avstand mellom naboene. Jeg har 2 katter, kattedo inne, men det er godt mulig at mine (kastrerte) katter driter på naboens plen når de er ute. Naboen må gjerne kaste vann på dem, men jeg håper han dropper såpen.

I fjor hadde naboen kjøpt nytt (og dyrt) badebasseng til ungene, som var plassert i naboens hage. Kattekreket vårt klarte selvsagt å hoppe opp i naboens basseng, lage hull i luftringen rundt og ødelegge hele bassenget. Vi regner med det var vår katt (i og med at den hadde gjort det samme med vårt basseng ) og kjøpte nytt basseng til naboen. (Uten luftring, noe som selvsagt var dyrere. ) Sure penger (vi erstettet det på eget initiativ) og i følge naboen ser de sjelden katten vår i sin hage lenger. Konklusjonen er: vann hjelper med å bli kvitt katter. Det er bare om å gjøre å ha nok tusen liter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:43   #149
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Joda, det er mulig det går an å ha de i bånd. Men da må man i så fall venne dem til det fra de er små. Jeg synes dog ikke bånd på katter er noen bra løsning for katten selv. Det er noe ved dens adferd som gjør at det blir feil å sette de i bånd, synes jeg da. Katter liker jo å smyge rundt i kratt og busker, og opp i trærne.

Jeg er temmelig sikker på at det samme argumentet ble brukt av hundeeiere den gang man begynte å snakke om at hunder burde bli kontrollert og båndtvangen ble innført. Det er ikke i hundens opprinnelige natur å gå i bånd hele dagen heller, men over lang tid har man avlet frem hundetyper som finner seg i det og som fungerer fint innen slike rammer. Og, ikke minst, man har skapt en forestilling hos eierne om at det er det riktige.

Jeg er overbevist om at dersom det ble pålegg om å holde katter i bånd eller under kontinuerlig oppsikt, så ville 1) mange færre anskaffe katt og 2) de som hadde katt ville finne ut at med den rette katten og den rette oppdragelsen, så fungerte det helt fint. Man ville få lykkelige naboer, man ville få masse mosjon og man ville få katter som ikke på noen måte var i fare for å bli verken sprutet på eller forgiftet. What's not to like?

Gammel 06-04-10, 15:45   #150
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Konklusjonen er: vann hjelper med å bli kvitt katter. Det er bare om å gjøre å ha nok tusen liter.

Gammel 06-04-10, 15:51   #151
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er temmelig sikker på at det samme argumentet ble brukt av hundeeiere den gang man begynte å snakke om at hunder burde bli kontrollert og båndtvangen ble innført.

Hesten er en vandrer og et flokkdyr.
Skulle sett fint ut ( JEG synes det hadde vært flott jeg) med store flokker på 20-30 hester som gikk løse rundt omkring for å få tilfredstilit sitt behov for bevegelse, sine instingter og naturlige behov

Gammel 06-04-10, 15:53   #152
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er temmelig sikker på at det samme argumentet ble brukt av hundeeiere den gang man begynte å snakke om at hunder burde bli kontrollert og båndtvangen ble innført. Det er ikke i hundens opprinnelige natur å gå i bånd hele dagen heller, men over lang tid har man avlet frem hundetyper som finner seg i det og som fungerer fint innen slike rammer. Og, ikke minst, man har skapt en forestilling hos eierne om at det er det riktige.

Jeg er overbevist om at dersom det ble pålegg om å holde katter i bånd eller under kontinuerlig oppsikt, så ville 1) mange færre anskaffe katt og 2) de som hadde katt ville finne ut at med den rette katten og den rette oppdragelsen, så fungerte det helt fint. Man ville få lykkelige naboer, man ville få masse mosjon og man ville få katter som ikke på noen måte var i fare for å bli verken sprutet på eller forgiftet. What's not to like?

Så du tror ikke katt i bånd vil hemme en katts adferd og måte å være på? Katter liker som sagt å smyge og krype i busker, kratt, kriker og kroker. Ja, og klatre i trærne. Synes jeg ser meg selv hengende etter i bånd.

Å sammenligne katter og hunder blir bare dumt, synes jeg. De har helt totalt forskjellige måter å være på.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:54   #153
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så du tror ikke katt i bånd vil hemme en katts adferd og måte å være på? Katter liker som sagt å smyge og krype i busker, kratt, kriker og kroker. Ja, og klatre i trærne. Synes jeg ser meg selv hengende etter i bånd.

Å sammenligne katter og hunder blir bare dumt, synes jeg. De har helt totalt forskjellige måter å være på.

STOR forskjell.

Gammel 06-04-10, 15:56   #154
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Ja og vil man da ha katt i et boligfelt må man finne en katterase som passer med lite aktivitet og et liv innendørs/i kattegård.
Akkurat som man må med hund. Tilpasse hvilket dyr man skaffer seg etter hva man ønsker og kan tilby. Det er IKKE en rett å ha dyr, selv ikke katt.

Gammel 06-04-10, 16:02   #155
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nei, det er ingen formildende omstendigheter. Har du har sett en katt dø av rottegift? Fråden står rundt munnen på den, den brekker seg og hiver etter pusten, en langsom og helt forferdelig død. Selv dyrlegen kan ikke gjøre noe, og den blir ikke litt syk av litt gift, den bare dør langsommere.

Og du vet dette fordi...? Jeg kan berolige deg med at jeg bare leker med tanken på å avlive nabokatten. Det er jo synd om den må lide fordi eieren er en lat og ansvarsløs person, så det blir nok bare med tanken.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I Trondheim var det noen som helte såpevann i hodet på voksne mennesker som tisset i bakgården deres og la ut videoklipp av det på YouTube. Jeg syns det også var rasende festlig og helt akseptabelt, så jeg er nok et ondt menneske.

: også ond:

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Jaha? Du er da i hennes butikk, i hennes ferskvaredisk og spiser hennes potetsalat. Det vil jeg da si er like uaktsomt, om hun bare tilfeldigvis mistet en dose dødelig arsenikk i salaten....

Jeg trodde jeg hadde kjøpt potetsalaten. Jeg synes uansett det er mer uansvarlig å oppbevare arsenikk i ferskvaredisken enn rottegift på terassen. Som selvfølgelig er inngjerdet og særdeles privat. I en butikk må man nesten regne med at det kommer fremmede inn.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Slem mot dyr? Det er jo katteeierne som er "slemme" mot dyrene sine, ved å ikke ta vare på dem. Jeg syns det er stygt å skaffe seg dyr som man ikke har tenkt å ta seg av, og bare la dem gå ute hele døgnet bare fordi det er katter.

Vi andre tyr til de midlene vi har for å få være i fred på egen eiendom og i eget hus. Sprute vann på katten syns jeg er harmløst, og det er jo ett av de knepene som mange bruker for å oppdra både katter og hunder.

Signerer veldig.

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Nå har jeg skrevet fem forskjellige svar til denne tråden, og alle blir for ekstreme. Er det virkelig greit å mishandle dyr som er løse og ikke under eiers direkte kontroll?

Er det greit å ikke ha kontroll på dyret sitt slik at det blir et offer for alle mulige gale folk "out there?" Slik jeg ser det, er det eieren som ikke tar ansvar som burde vært anmeldt for dyremishandling.

. Men da får jeg virkelig ikke håpe at de gjør fra seg i noens hager. Om de ikke gjør det i katteutedoen, så får jeg håpe de bruker hekken vår, eller det store jordet som ligger bak huset her. Og om nå naboene skulle ferske noen av kattene mine i å drite i deres hage, så får de komme til meg, så skal jeg plukke det opp.

Mener du at jeg må si opp jobben, evt. holde vakt om natten for å avsløre hvem sin katt det er som driter på plenen min? Og så tror jeg ikke alltid det holder å "håpe" at katten ikke driter andre steder enn i kassen. Den blir litt for enkel, synes jeg.

Jeg trenger for øvrig ikke å bli omvendt, jeg liker nemlig katter. Jeg har til nå ikke sett en eneste kattehater i tråden. Det er eierne man er..eh..litt misfornøyd med.

Her vurderer jeg faktisk å bruke en

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:02   #156
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja og vil man da ha katt i et boligfelt må man finne en katterase som passer med lite aktivitet og et liv innendørs/i kattegård.
Akkurat som man må med hund. Tilpasse hvilket dyr man skaffer seg etter hva man ønsker og kan tilby. Det er IKKE en rett å ha dyr, selv ikke katt.

Nettopp.

Selvsagt vil kattens adferd bli hemmet av å gå i bånd. Det er jo liksom hele poenget. Og som Floksa sier: derfor bør man velge katteraser som passer til å gå i bånd når man skal ha katt i en by eller svært tettbefolket område.

Gammel 06-04-10, 16:06   #157
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er ikke såpevannet eller vann i seg selv jeg reagerer på (selv om det å kaste ei bøtte med vann på dyr for meg fremstår som en absurd handling jeg aldri selv ville funnet på), men hele trådens gjennomsyring av synet på katter og hva man har lyst å gjøre med dem bare man SER dem, omtrent.

EGENTLIG, hvis jeg skal være ærlig, så er det KATTEEIERE jeg ikke liker. Kattene er bare dyr, som jeg kan styre min begeistring for. Men katteeiere er som røykere. De bare forventer at deres "hobby" skal være allemannseie, og noe hele nabolaget gleder seg over. Det er argumentasjonen fra katteeiere (og jeg generaliserer selvsagt) jeg reagerer på. Katter er dyr som trenger frihet og bla bla, derfor må de få gå fritt over alt, ikke gjerdes inne. Men andre dyr, da? Hester, kuer, sauer, hunder, er ikke de også dyr som har behov for å løpe litt over store arealer og ikke burde bekymre seg over hvem som eier plenen der de driter?

Dyr som holdes som husdyr er eierens ansvar. Men katteeiere overlater ansvaret til hele nabolaget. Hvorfor kan ikke katteeiere bygge kattegård, like vel som hundeeiere kan bygge hundegård? Hvorfor kan ikke katter gjerdes inne, når hester kan gjerdes inne? Jeg ville trodd at hester hadde vel så stort behov for å løpe omkring som katter har.

Katteeiere forventer at alle skal synes at pelsdotten er like søt som det de selv syns. Katter er egenrådige og på en måte egoistiske dyr, og det er greit nok, for de er dyr. Men når katteeierne er like egoistisk som katten, da blir det problemer med kattehatere også.

Hadde katteeiere tatt vare på kattene sine slik hundeeiere gjør med hundene og hesteeiere med hestene sine, så hadde det ikke vært så mange kattehatere heller.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:09   #158
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt hemmes atferden. Og det er også hensikten. Når man skal ha HUSdyr så må dyret gå fra å være et vilt dyr til å være tamt, og tilpasset det å leve sammen med mennesker. Hunder er heller ikke skapt for å gå i bånd eller stå i hundegård. De er skapt for å leve i det fri og gjerne ferdes i flokk.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:20   #159
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Vi har jo tilogmed investert i en kattejager vi, men det er mulig det er noe feil på han, ingen katter blir i hvertfall skremt av oppsynet hans.

Gammel 06-04-10, 16:29   #160
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Vi har jo allerede sammenlignet katter og barn i denne tråden, og jeg synes vel nesten det er større forskjell på dem.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.