Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
At man ikke sletter og utestenger er jo fint, men jeg oppfattet likevel Mims innlegg midtveis i denne tråden som ganske klar beskjed om at innlegg om TORO på "hennes" forum var et personangrep. Selv om man ikke utestenger og sletter så er dette en form for markering som jeg ikke skjønner poenget med. Å føle seg trakassert på så tynt grunnlag... vel.
Det var vel ikke akkurat det hun skrev. Men uansett står det deg da også helt fritt å mislike eller være uenig i det Mim skrev.
Jeg ser godt at det er mye "bakgrunnskunnskap" i mye av denne tråden, som man naturlig nok ikke kan kjenne til når man er ny. Men slik er det jo alltid. Dersom noen har en forhistorie med krangling, og en ny krangel blusser opp mellom dem, vil den kunne se fryktelig merkelig ut for noen som ikke vet at disse to kjenner hverandre. (Legg merke til at jeg nå ikke mener å si noe om hvem som har "rett" i en slik eventuell krangel.)
Hvis du, eller en annen nybegynner, hadde skrevet de samme innleggene som Line*, så ville de ikke blitt lest på samme måte. Hvis jeg hadde skrevet dem, ville de også blitt oppfattet annerledes. Det er ikke saken uvedkommende hvem som skriver ting.
Jeg har tidligere sett hevdet på NM av noen brukere at de ikke ser på hvem som skriver ting, men bare ser på temaet og innholdet. Min umiddelbare reaksjon er at de enten lyver, er veldig nye, eller har misforstått (dvs. er uenige i ) mye av det som jeg ser som poenget med et diskusjonsforum - nemlig å bli kjent med dem man snakker med.
Hvis du ellers er interessert i å vite mer om hvordan FP ble startet opp og hva som var bakgrunnen for det, så kan jeg sikkert grave opp en av de gamle trådene om det.