|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei altså jeg kjenner jeg er litt lei av at media stadig graver fram "småfeil" som er gjort av statsråder, for så å kjøre på så hardt at de nærmest presser dem ut av poisisjonen sin. Hva er bakgrunnen? Er det for at vi skal få et bedre samfunn, for å selge aviser eller er det politisk motivert?? Jeg greier ikke helt se at vi trenger media på den måten. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Nei, jeg syns ikke det er greit at de har brutt regler. Men saken er likevel ikke så stor at den gjør noe med tilliten min til disse statsrådene. Derimot er det ekstra kred til Kristin som takket nei. Kudos! |
|
|
|
#45 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg er enig med Eva Joly. Det er klart vi har korrupsjon her til lands, men afghanske tepper og armbånd til statsråder er ikke storfisk i den sammenhengen.
|
|
|
#46 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei, min tillit til statsrådene er ikke svekket. Det er imidlertid en selvfølge at mottatte gaver skal innrapporteres og skattes av, selvsagt skal også statsråder følge regler. Og reglene bør være (minst) like strenge for statsråder som for deres velgere. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Epikur
|
Jeg vil vel si at Karita fikk ørlite mer pes for kjolene sine i media enn Gahr-Støre og gjengen får for designerdressene sine.
|
|
|
#48 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|
|