|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
flisespikker
|
Sv: Kvinnekamp?Jeg skjønner også hva baltie mener, men jeg synes ikke det er særlig hyggelig hverken å si "helt ærlig så synes jeg ikke tjukke jenter som ser ut som de er glade i mat er særlig vakre" eller "helt ærlig så synes jeg ikke magre jenter som ser ut som de ikke er glade i mat er særlig vakre". Det er helt greit å mene hva man vil og å ha egne estetiske preferanser, men trenger man å si hva man mener fullt så tydelig og ufint og offentlig? Det var jo ikke engang noe spesielt poeng i denne tråden å si hva slags kropper man ikke liker, synes jeg. (Og det går fint an å si noe om kropper man liker uten å av den grunn også erklære hvilke man ikke liker.)
|
|
|
#104 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnekamp?Jeg har ikke ment å tråkke på noen tær her, skilpadda, jeg beklager at dere oppfattet meg slik. Jeg liker tynne jenter, normale jenter og tykke jenter. Jeg er også klar over at noen jenter sliter med å holde vekta oppe uten at de kan noe for det, og jeg ville helt sikkert likt dem også. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kvinnekamp?
|
|
|
#106 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnekamp?Altså: Ikke at jeg har et hemmelig ønske om å se penisen til HL, men det hadde kanskje vært mer interessant enn mye annet som går på TV. Showet hans, f.eks. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Ja, akkurat der skal det ikke så mye til for at det blir mer interessant.
|
|
|
#108 |
|
Ringskrømt
|
Det er vel i regi av showet at han har vært ute med svansen, ja! Manshow.
|
|
|
#109 |
|
Shake it out!
|
Jeg tenkte det samme da jeg bare leste tråden, uten å ha sett bildet først.
Etterpå tenkte jeg at det glitter sier stemmer bedre. Hun var ikke spesielt stor, og klarte ikke å lage mye til valk om hun forsøkte en gang. Jeg syntes det var ganske morsomt i grunnen. Som humor, ikke som kvinnekamp. Skulle det være kvinnekamp, altså? :innrømmer at jeg ikke gadd lese artikkelen:
Jeg er kvinne og synes at kvinnekroppen er vakker i mange utgaver. Og at det finnes både vakre runde damer og vakre magre damer.
|
|
|
#111 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Det synes jeg du skylder samfunnet, faktisk.
... bikini optional!
Duh!
|
|
|
#112 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Jeg tror veldig mange tror dette dreier seg om kropp altså. Stort sett alle blogger etc. jeg har vært innom kommenterer dette kun som en kropps-greie. Endelig en ekte, normal, kvinnekropp liksom. Hadde det vært skrevet endelig en ekte, søt, leende KVINNE så hadde jeg ikke reagert overhodet, og bare syns det vært morsomt. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kvinnekamp?Altså, Avatar, idealet (ute i den store, vide verden) er å være (veldig) tynn, så at kvinner i andre størrelser legger ut bilder av seg selv og viser hvordan en normal kvinnekropp også kan se ut, er vel ikke noe å bli fornærmet over?
|
|
|
#114 |
|
heimføing
|
Som om det skulle spille noen rolle ettersom bildet gikk ut til hele verden like etter! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Nå også i farger
Så lenge den ikke er liten så er det greit for meg. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nå også i farger
Jo, jeg blir faktisk det jeg altså. Det idealet er jo stort sett laget av menn, ikke oss damer. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nå også i farger
Sv: Kvinnekamp?Og just for det record, jeg blir ikke fornærmet over bildet altså, for selve bildet er morsomt, men av alle kommentarer og skriverier. |
|
|
|
![]() |
|
|