Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle?
Ja, selvfølgelig! 1 0,32%
Nei, selvfølgelig ikke! 314 99,05%
Dustepoll 2 0,63%
Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 22:39   #181
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?

Vi har hund. Jeg kunne aldri funnet på å ta den med i hytt og vær, uten å avklare det i forkant.

Gammel 02-10-10, 09:58   #182
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Vi har i dag møtt striks dame for oppdragelse av oppløpen tenåringsvalpehann. Det var veldig vellykket. Han fikk seg noen runder - og siste gang satte hun han så på plass at han peip. Etter det hadde han en helt annen respekt for henne.
Gammel og striks (og veldig fin) dame kan anbefales til oppløpne valper!

Det var veldig vellykket og valpen var helt nydelig han også.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Herregud, nå får jeg noen bisarre assosiasjoner, altså!

Det gikk pent og pyntelig for seg altså, ikke noe Cupidonovelle stoff her.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:44   #183
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men vi kan få noen merksnodige folk komme dumpende inn i tråden fra Google-søk!

Gammel 04-10-10, 20:46   #184
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Nei på alle punkter. Jeg blir faktisk ganske sur, hvis noen drar med seg bikkja, uten at det er avklart på forhånd.

Enig.
Like lite ok å ta med hund uten å avklare det som å røyke inne.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:53   #185
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og hvis man må ha med hunden på besøk hver gang så i allefall pass på å ha såpass oppdragelse på pelsen at den ikke går mellom sofa og bord slik at alle kaffekoppene veltes opp i kaken hver gang. :brent barn skyr ilden:

Gammel 04-10-10, 20:59   #186
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Og hvis man må ha med hunden på besøk hver gang så i allefall pass på å ha såpass oppdragelse på pelsen at den ikke går mellom sofa og bord slik at alle kaffekoppene veltes opp i kaken hver gang. :brent barn skyr ilden:

Man må selvsagt ha en liten hund som ikke lager trøbbel med kopper og tallerkner.

Gammel 04-10-10, 21:13   #187
Fillay
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2010
Fillay har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, det kan man ikke. Jeg er ikke noe glad i hunder og vil helst ikke ha en hund hit.

Fillay er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:17   #188
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg er ikke allergiker, og jeg er vel ikke egentlig redd for hunder. Alikevel har jeg ikke noe ønske om at andre skal ha med hunden sin inn i mitt hjem. Kan vel være glad for at få i min bekjentskapskrets ikke har hund.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:33   #189
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Nei ærlig talt det kan man da ikke forvente.
Har man anskaffet hund må man respektere andres regler.
Hunden får være hjemme eller i bilen om hun ikke er velkommen inn hos venner eller familie. Jeg blir da ikke sur av den grunn. Full respekt for at man ikke orker å ha hund på besøk, uansett hvor liten eller snill den er

Gammel 05-10-10, 18:42   #190
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke hund nå,men har venner med hund,og for min del er det helt greit at de tar med hund-om de har spurt på forhånd,men jeg vil helst at det skal være avtalt,slik at jeg rekker å rydde vekk ting,om det er en vilter hund,men har man hund,finner man seg i at man ikke kan ha den med overalt,man respekterer folk,selvsagt

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:18   #191
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har selv hund men tar den aldri med på besøk, ei heller til folk som har hund selv eller er glad i hunder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.