Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg er ikke rasist, men

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 23:30   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er ikke rasist, men

Jeg har en visjon om at FrP kunne kommet til makten for en stund, slik at alle velgerne kunne se at

1) politikk er ikke så himla enkelt. Man vil feks fremdeles måtte forholde seg til internasjonale avtaler, menneskerettigheter og mere til. Det tar som regel tid med lovforslag, opposisjonen slakter det meste man gjør osv.

2) rasering av tilbud folk har i dag får konsekvenser, dvs sure folk, dårlig pr.

3) man må jaggumeg også ta stilling til merkelige og kompliserte saker - som kanskje ikke får så mye medieomtale men likefullt kan være superviktige, utover de velkjente folkelige sakene til partiet i dag.

Når de har holdt på med dette noen år, så vil jeg gjerne kunne spole tilbake tiden, slik at man ikke risikerer at de raserer alt som er bra nå (dog tror jeg faktisk ikke de klarer det helt). Dette har til en viss grad funket for SV, jeg tror de som parti har modnet på å for en gangs skyld være i posisjon, ikke bare opposisjon.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.