Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 21:54   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, det gjør jeg ikke.

Men, vi har ei nabojente på rundt 8 som jeg i vinter har sett gå uten lue til skolen, i minus 10-15 grader, kun iført jakke, ingen utebukse heller og lave sko! Jeg har lurt på å nevne noe for foreldrene....

Og avstanden til skolen er?

Mine kunne fint ha stukket ut døra på den måten nemlig. Dvs ikke lave sko, det har de ikke, men det finnes jo varme lave sko også. Men jeg har ikke kontroll på om de husker å ha på seg lue om morgenen, men vi snakker 500m og de har yttertøy på skolen om det skulle knipe. Hvis du ikke synes jenta gjør noe farlig, synes jeg ikke det er verdt kreftene å si fra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.