|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg var nok en knuser til en viss grad før, men ikkei så stor grad nå.
|
|
|
#102 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Nåer jo ikke jeg av de rolige, så jeg synser ltt bare her...
|
|
|
#103 |
|
Shake it out!
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kan bli veldig engasjert uten at jeg begynner å kaste ting vegg i mellom, altså.
|
|
|
#104 |
|
can-jur
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s:har nettopp kastet 3 plasboller i gulvet og brølt meg hes:
|
|
|
|
#105 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
En tidligere kollega av meg ble så forbannet da han tapte i quiz (mIrc-basert, sådan) at han klinte til tastaturet med begge hendene. Tastaturet lå på ene låret hans, så det knakk i to.
|
|
|
#106 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei det er ikke meg. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s:kjøper nytt 18 deler sett på ikea 2 ganger i året:
|
|
|
#108 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har det ikke med å kaste ting, men kan nok bli ganske verbal. Jeg blir riktignok ikke sint så ofte, irritert ja, men ikke sint. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sÅh, jeg må le av denne tråden, ser det for meg.
|
|
|
#110 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sI barndommen sloss vi tidt og ofte, antar vi har lugget løst bra mye hår opp gjennom årene. Jeg slo en gang lillebroren min med flathanda i ansiktet, heldigvis gjorde gråten og uttrykket hans såpass inntrykk at jeg aldri mer var fysisk mot mine søsken. I ungdomstida slo jeg til ei jente på et do, fordi hun var sinnsykt frekk og provoserende, men da var det også alkohol innblandet. Jeg har mye sinne i meg, men kontrollerer det nå i voksen alder, men jeg liker ikke å drikke meg alt for full for jeg er redd for å miste sperrene jeg har satt opp. På materielle ting som pc`er osv kan jeg bli eitrende, og som den nordlendingen jeg er har jeg et velutviklet ordforråd i slike situasjoner. Mot mennesker behersker jeg meg og har lovet meg selv at jeg aldri, aldri, aldri mer skal slå.
|
|
|
#111 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kylte en ketchupflaske i veggen en gang for en del år siden. Da var jeg skikkelig, skikkelig sint (kjenner det ulme i lunta bare jeg tenker på det fortsatt den dag i dag), men det var ikke noe sjakktrekk siden veggen (og taket) var rimelig lys i fargen |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNiks, det ligger ikke for meg. Brøling og evt en velfundert finger holder vanligvis. :charming Candy:
|
|
|
#113 |
|
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har blitt fysisk forbannet én gang. På min bror. Han behandlet sin daværende samboer fryktelig, fryktelig dårlig. Hun var livredd og bare ville gjemme seg. Da tiltet det for meg, og jeg hoppet på ham. Og jeg brakk armen hans. Da var jeg 22 år, men jeg hadde gjort det samme i dag.
|
![]() |
|
|