|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#261 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Nå vet ikke jeg helt i hvordan setting han sa det, men det høres ut som et stikk ja... og det er jo spesielt interessant sett i lys av at du amor strevde lenge for å få tak i han pr telefon først. |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Fortynnet
|
Enig. Jeg har også opplevd at noen har syntes det har vært upassende å diskutere skolesaker på mail, mens det var helt ok å diskutere saken i matbutikken med andre barn og voksne rundt. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDet var en veldig underlig holdning den styreren fremviste. Når han er så vanskelig å få tak i på telefon, så burde han absolutt vært mer tilhenger av email synes jeg. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Stadig underveis
Nemlig |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Administrator
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenEhh, jaha ja. Jeg kan ikke gjøre annet enn å slenge meg på alle de andre som undrer. Og det at det ikke gikk å kommunisere på mail tok kaka, men han ville vel kanskje sagt det samme om kommunikasjon per brev? |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Live and let live
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenAt han ikke ville ta det skriftlig er vel fordi du da "har det skriftlig" og kan bruke det.
|
|
|
#267 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Se det ja...
|
|
|
#268 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDet er rett og slett helt forkastelig. I all verdens land og rike da. Det er da ikke fri utfoldelse. Det er jo å ødelegge klær. De må jo gå inn for å samarbeide med deg hvis du vil lære barna dine å ta litt vare på klær. Det har jo ingenting med fri utfoldelse eller å leke fritt og bli skitten. Det er jo bare sunt. jeg lar også jenta mi leke fritt som hun vil, men hun får jo ikke lov å f.eks klippe i klær eller å knekke bøker. Hun lærer jo at man klipper i papir, og blar i bøker. Hun leker like mye fritt for det om.
|
|
|
#269 |
|
Kontrollfreak
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Det tenkte jeg også. Jeg sender også SMS til lærer'n til poden om det er noe spesielt.
|
|
|
#270 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenFor en MERKELIG styrer! |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Introvert optimist
|
Kanskje du skulle ta dette skriftlig Amor? Sende en formell klage. Sender du den med kopi til sjefen til styreren antar jeg at dette er en person som sitter i kommunens administrasjon. Da blir brevet registrert på kommunens postliste og ikke bare har du krav på skriftlig tilbakemelding, men lokalavisene leser postlistene med stor oppmerksomhet og følger gjerne opp slik at styreren ikke kan slippe unna med en slik hårreisende ansvarsfraskrivelse som det du beskriver her.
|
|
|
#272 |
|
Den som gir seg...
Ja. Det er en tanke. Jeg må bare vurdere om jeg har energi til dette først. Står på hodet med sykdom, praksis, jobb og eksamen nærmer seg. MEN jeg føler veldig på at dette er håpløst. At det virkelig ikke går ann. Jeg er sint og frustrert. Kanskje er det bedre å forfatte et brev og sende det av gårde. Så har jeg ihvertfall gjort noe
|
|
|
#273 |
|
Truth is in the x-files
|
Ingen av dere vinner i Scrabble ...
|
|
|
#274 |
|
flisespikker
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenFlurete står i Norsk Riksmålsordbok. Men det er kanskje ikke så vanlig å ha den som fasit når man spiller Scrabble?
|
|
|
#275 |
|
flisespikker
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDessuten:
|
|
|
#276 |
|
saftig
|
|
|
|
#278 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Den som gir seg...
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg trenger litt hjelp!
|
|
|
#280 |
|
Fornøyd
|
Det er vel dessverre mulig at det er styrer som er daglig leder, og da vet jeg neimen ikke hvem du skal ta det opp med. Kan du spørre en av ped.lederne hvem som er styrers overordnede?
|
![]() |
|
|