|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: RidningIngen, noen gang, kommer til å få oppleve å se meg oppå ryggen av en hest. |
|
|
|
#22 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ridning
Så snart snupsen er stor nok skal vi det.
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Keep calm and trot on
fant ikke igjen det jeg hadde funnet, selvsagt, men de har familieleir på langedrag, og mor-datter-helg på stall verdens ende, men det så vel mer ut som et opplegg med riding for barnet og annet for mor, det var litt uklart.
|
|
|
#26 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
En venninne av meg har vært med på det flere ganger, skal se om jeg finner ut hvor.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: RidningJeg var på en tur med lillebroren min et år, der var det både voksne og barn med (jeg var 18-19 og han var 12 elns og det var mye yngre barn med han med, med foreldre). Broren min var da helt uvant med hest. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: RidningJeg vil gjerne ha et barn som rir. Eldstemann kan ri, men holder på for mye annet til å gidde lenger, jeg må prøve på nestemann. Målet er å få et barn som er såpass ivrig at jeg kan få en unnskyldning til å skaffe en familiehest.
|
|
|
#30 |
|
maler
|
Islandshester er sterke selv om de er små.
|
|
|
#31 |
|
Dig for victory!
|
Sv: RidningHer koster det visst 150 kr/time om man binder seg til et kurs, knøtteridning er billigere. Det er en god rideskole, jeg har ridd der selv og kjenner de som driver den. Jeg hadde tenkt å begynne å ri litt igjen nå i år, men det får visst vente til etter nestemann.
|
|
|
|
#32 |
|
superbruker
|
Vil du låne min datter? Hun elsker hest. Hun skal forøvrig på to rideleire i sommer. Hun har et sterkt ønske om et tredje men der skal hun nok jobbe i stedet for og på den måten få være med.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Jeg tror uansett vi må vente, for lillebror er for liten til organiserte ridetimer. Her omkring, så langt jeg vet, må barnet være minst 6 år for å kunne ha ridetimer i organisert form. |
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Jeg synes det høres helt genialt ut. |
|
|
|
#35 |
|
superbruker
|
For liten? Nei, det er han ikke. Mellomste og minsten begynte samtidig på ridning. De var henholdsvis 3,5 år og 5 år. Da var de på rideleir for første gang og på høsten startet de med organisert ridning.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Nå tenker jeg på rundt her altså? Lørenskog/Skedsmo/Rælingen |
|
|
|
#38 |
|
Keep calm and trot on
Snupsen rir på Alna ridesenter, og hun begynte rett før hun fylte 4. Nå er hun 5,5, og går på nybegynner 2.
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 21-05-11 kl 17:36. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
maler
|
Sv: RidningMange rideskoler har knøttekurs med shettieser. Det var mine med på da de var i barnehagealder. Mer tilpasset opplegg for de små og kortere timer.
|
![]() |
|
|