Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kræsj med bil – hvem sitt ansvar?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 10:41   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kræsj med bil – hvem sitt ansvar?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Må man så må man?

Jeg er kanskje litt svart/hvitt men kjenner "jammen vi _må_ jo kjøre" når man vet at kjøreforholdene er dårlige og bilen ikke er skodd godt nok egentlig ikke holder mål. Da kjører man med en høyere risiko enn man bør ta. Nessie - hvis du _vet_ at det ofte er slik at det er godt strødd et sted og veldig glatt et annet, så skor du bilen etter glatta, sant? sånn jeg tenker.

Problemet som har vært nå i det siste har jo vært at det har blåst veldig, så det kan se strødd ut når man starter, og så har plutselig alt blåst vekk 50 meter lenger frem.

Jeg har piggdekk og 4WD, og har i grunn kommet meg greit frem. Men det har vært episoder der jeg har blitt tatt på senga, og vært ganske så lykkelig for at det ikke har vært biler i mot. Særlig på små landeveier.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.