|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Er det greit?
Du har ikke kjennskap til systemet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Prøv og se forbi dette nøtteallergi-innfallet litt nå da, og se for deg at hanikke er allergisk mot noe næringsmiddel. Synes du det er rett da, at han får dobbelt opp med penger? Mottar penger fra det offentlige, samtidig som han utfører jobben sin i sykemeldingsperioden og profiterer på det? Det er jo det han snekkeren gjør og, han profiterer jo ved at det nye huset hans blir ferdig fortere og han sparer penger ved å få tid til å gjøre jobben selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit?Hmm. Jeg synes av og til at holdningen om å ikke blande seg i andres saker dras litt langt. For ikke så veldig mange år siden mente man også at familievold og overgrep ikke var noe man skulle blande seg bort i. Og mistenkte man noe skulle man isåfall være 100% sikker før man tok det videre osv.
![]() |
#4 |
Rockesøster
|
Jeg synes det må være helt legalt å utføre arbeid på egen bolig i sykemeldingsperioden dersom man helsemessig er i stand til det, og at gjeldende lover følges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hva om det å bygge på huset sitt er med på å gjøre ham frisk?
![]() |
|
|