|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenEr det nå det er på tide med en "white trash"-definisjon? |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjen
|
|
|
#123 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg er i grunnen enig med era. Det er ganske så trashy med hull i ørene på små unger.
|
|
|
#124 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
En venninne av meg tok med datteren til en akupunktør for at denne skulle vise (merke?) hvor hull var "greit".
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenMin 7.5 åring fikk nå i sommer, da hadde hun ønsket seg det en liten stund. Mange av jentene i klassen har. Jeg fikk til 8-årsdagen min.
|
|
|
#126 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenEtter mye mas fikk jeg hull i ørene da jeg gikk i første klasse. Jeg husker det fortsatt godt for det var veldig stort for meg
|
|
|
#127 |
|
Kjernesnill
|
Jeg tok hull i ørene da jeg var 37,5 år. Jeg var i alle fall sist i klassen.
|
|
|
#128 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg har tenkt på dette med hull i ørene lenge, og jeg tror jeg har bestemt meg for at datteren min ikke får før hun har passert ti år. Men, vi er jo to foreldre, så det kan hende det blir seinere.
|
|
|
#130 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg var 6-7 år og utviklet til dels kraftig nikkelallergi.
|
|
|
#132 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg er ganske trygg i min påstand at ja hull i ørene på babyer og små barn er sett på som trashy i mange norske kulturer og at det har lettere for å få aksept(litt ovenfra og ned riktignok)som kultur blandt innvandrere.Jeg står altså inne for min påstand at hull i ørene på små unger blir sett på som witetrash av mange selv om det seeeelvfølgelig er de helsemessige farene som gir den massive responsen her inne.
|
|
|
#133 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenPiercing er piercing, ser ikke noen prinsipiell forskjell på ører og øyebryn, for å si det sånn. Det er jo varig lemlesting |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Jeg har ikke allergi, ikke hull i ørene og tillater ikke at barnet får selv om hun har ønsket seg det lenge. Jeg skylder på helse, men ok: jeg synes ikke hull i ørene er noe fint. Jeg kan godt bruke clips/ ørepynt - men øret blir virkelig ikke særlig pent med det hullet. Og det er irreversibelt. Det hjelper ikke med 20 år med hengeøredobber, heller. Sånn, der sa jeg det |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg er veldig glad over at Mazungen ikke vil ha hull i ørene, hun er veldig ansvarlig og skikkelig, og når alle jentene i klassen har hull i ørene hadde jeg nok kanskje ikke vært den flinkeste til å si nei, men her er det ikke et tema. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil ikke akkurat påstå at Fireåringen min er uansvarlig og uskikkelig bare fordi hun ønsket seg hull i ørene altså.
|
|
|
#137 |
|
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenEn fireåring er ikke uansvarlig om han ønsker seg hull i ørene. Fireåringer er ikke modne nok til å skjønne hva hull i ørene innebærer. Det er foreldrene som har ansvaret og påfører barna dette. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
--
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenLillesøster blir 6 i år, og mange av hennes venninner har fått hull i ørene. Hun har spurt et par ganger, men jeg har sagt at det blir lenge til. Helst 16. Jeg har nikkelallergi, i tillegg til en del allergier til. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg måtte finne igjen tråden min fra i fjor om hull i ørene på datteren min og innspill til om mitt argument mot var gyldig eller ei. Sist redigert av Lisa : 15-08-12 kl 16:55. |
|
|
|
![]() |
|
|