Sv: Straff for uro blant 6-åringer
Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.
Ja, jeg kan skjønne at slike situasjoner kan være frustrerende og det er vel gjerne når det har gått så langt at læreren blir så motløs at denne tar i bruk metoder som er etisk forkastelige. Jeg synes ikke det er riktig at enkeltelever skal måtte bære byrden av å ha hatt ustabil klasseledelse over lang tid. Et godt læringsmiljø er noe man må arbeide lenge med og ikke noe man skaper over natten uansett hvor god lærer man er.
Det er sant. Men i nokre tilfelle er det og einskildelevar som gong på gong saboterer for fellesskapet gjennom adferd. Dei tilfella eg har sett, har dreid seg om elevar med mange og tunge problem, som er langt utføre læraren sitt kompetanseområde, men som likevel er der og ikkje klarer å forhalde seg til skulen som institusjon.
Eg reagerer på denne all straff/bortfall av goder er forkasteleg-tanken. I ein del tilfelle må ein sjå at adferd får konsekvenser. Og her manglar ein eit sanksjonsapparat i den norske skulen i dag.
Men det er ikkje første utveg, og det å jobbe med klasse-, arbeid- og læringsmiljø i fellesskap er langt viktigare.
|