|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ustabil
|
![]() Sv: Omgangstone og høflighet i barnehagen
Jeg er vel av typen "passiv hilser" tror jeg. For jeg sier hei til alle jeg møter, men leter ikke for å finne noen å si hei til. Derfor har det faktisk hendt at vi både har levert og hentet uten å snakke med noen, av den enkle grunn at det noen ganger virker som om det ikke finnes voksne i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ustabil
|
Men hva skal jeg gjøre da? Bryte meg inn på personalets toaletter eller lete meg fram til personalrommet? Nei, de får sørge for å være der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sikkert veldig lurt å ta opp dette på foreldresamtale. Jeg hadde ikke godtatt at 30 unger leker ute og du ikke finner personale hverken ute hos dem eller inne. At alle ansatte sitter på do eller skifter på unger samtidig ser jeg på som ganske usannsynlig.
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Omgangstone og høflighet i barnehagen[quote=bina;346501]Jeg er vel av typen "passiv hilser" tror jeg. For jeg sier hei til alle jeg møter, men leter ikke for å finne noen å si hei til. Derfor har det faktisk hendt at vi både har levert og hentet uten å snakke med noen, av den enkle grunn at det noen ganger virker som om det ikke finnes voksne i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|