|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Politikere i Høyre, Frp og Arbeiderpartiet ønsker skoleuniformer i drammensskolen
Jeg synes det var svært til problematisering av det praktiske rundt uniform. Det finnes allerede skoler her til lands som har skoleuniform, enkle bukser, t-skjorter og gensere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politikere i Høyre, Frp og Arbeiderpartiet ønsker skoleuniformer i drammensskolen
Det jeg lister opp er i forhold til mobbing. Selvsagt ser jeg også for meg at det som er aktuelt vil være enkle, praktiske bukser og gensere. Og at man om vinteren uansett må stille med eget yttertøy og egne sko, dermed er man like langt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men igjen står man fritt i henhold til yttertøy. Og slik jeg har sett denne motepressedebatten, har det i stor grad vært snakk om å ha "den riktige jakka".
![]() |
|
|