|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Må beroliges
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
Tvert i mot. Lusa liker seg best i rent hår, mens uvasket hår er mindre fristende, fikk jeg høre i dag.
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
De hopper ikke, lusene, de kravler. De har effektive bakbein med haker på, og smetter mellom hårstråene og bruker kryssende hårstrå som fraspark. Skittent hår har mer friksjon, og hindrer dem i å kravle like enkelt som i rent og glatt hår. Derfor får de lagt mer egg i rent hår, fordi de rekker over et større område.
![]() |
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå begynte jeg å klø.
![]() |
#5 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må beroligesDet har gått lus både i bhg og på sfo og på skolen flere ganger. Barna mine har langt hår, men har aldri fått lus så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
X First Lady
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
Jeg trodde ikke at min datters venner hadde hatt lus da hun fikk det. Jeg ringte til og med til et par mødre for å si fra at datteren min hadde fått det. Begge takket for at jeg ringte, men sa ingenting om at deres jenter hadde hatt lus. Etterhvert kom det fram, via datteren min og venninnene, at de hadde hatt lus. Datteren min hadde vært på overnatting hos begge to på den tiden de hadde hatt lus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
X First Lady
Det stemmer det men som jeg nevnte så er det faktisk noen enda som tror det har noe med urenslighet å gjøre. Og det er jo helt feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|