Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-16, 16:00   #41
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?

Jeg tror jeg hadde hatt det helt strålende.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:16   #42
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

For meg hadde det blitt for lenge. Vi har feriehus i varme strøk selv, og de gangene vi har vært der i tre uker har jeg vært glad for å reise hjem. To og en halv uke er visst akkurat passe for meg.

Det blir rett og slett for kjedelig etter en stund, når det er for varmt til å gjøre særlig annet enn å sløve på stranden.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:39   #43
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Siden du spør; det høres grusomt ut. Men så synes jeg at mer enn en uke i varmen er uholdbart.

Kan feriere sammen med Chanett og Bluen, ser jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:40   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at det bare er en fordel å bli lengre om det er skikkelig varmt. Da kan man rekke å komme inn i en god rutine. Jeg hadde tenkt mer på om det lå skikkelig øde til, slik at man begynte å kjede seg etterhvert. Men barna er kanskje ganske små?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 01:46   #45
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenker at det bare er en fordel å bli lengre om det er skikkelig varmt. Da kan man rekke å komme inn i en god rutine. Jeg hadde tenkt mer på om det lå skikkelig øde til, slik at man begynte å kjede seg etterhvert. Men barna er kanskje ganske små?

Barna blir 7, 9 og 12 år i år. Så ikke så små lenger. Men det må sies at storesøster på enkelte områder er mindre moden enn sine jevnaldrende.

Leiligheten ligger i en liten landsby vil jeg si. Ca 500 meter til stranden, 400 meter til et minimarked og 700 meter til et supermarked. Litt forskjellig restauranter og små butikker i gåavstand. I tillegg er det lett å ta bussen inn til Kyrenia der det er en del mer å finne på.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 09:49   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier go for it! Med strand, landsby og supermarked har dere det dere trenger. God tid for ungene å danne ferievennskap. Det er kanskje noen fine turområder der også?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 13:31   #47
Snipp
Aktiv

Snipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

I en leilighet hvor dere styrer alt selv tror jeg ikke 4 uker blir noe problem. Høres heller herlig ut!

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 19:02   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Når drar vi?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 19:54   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 20:23   #50
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært tre uker på Kypros flere ganger på den tiden av året, og kan ikke forstå at noen mener det er for lenge Det er varmt, men bare deilig spør du oss. Ingen av barna har hatt problemer med det heller. De har større problemer med de gangene vi har vært på Mallorca og Rhodos og det har vært såpass at de må varme seg med håndkle etter bading i basseng i juni...

Vi kunne glatt ha vært der i 4 uker. 5 uker. 6 uker. Ja, så lenge det hadde latt seg gjøre

Kjør på! Så deilig

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-16, 13:45   #51
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Vi er i Spania 4-5 uker hver sommer, helt uten problemer. Er i huset til foreldrene mine, og har basseng (privat) i hagen.
Spiser ute 3-4 ganger i løpet av den perioden, ellers lager vi mye mat hjemme, på kveldene legger ungene seg til nærmest vanlig tid, og vi voksne slapper av på terassen.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.