Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-07, 23:33   #34
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Min mor tror på og bruker alternative behandlingsmetoder, hun hører vardøger, hun tror at det masse greier mellom himmel og jord og tror på synske. Søsteren min er en fast gjest på alternativmessen og har krystaller i lomma.

Da skjønner jeg egentlig bedre hvorfor du har behov for å ta sånn avstand fra det.

Uansett tror jeg dette er ett umulig tema å bli enige om, man har forskjellige syn på saken, sånn er det bare. Det jeg tror folk lar seg provosere over er den mangelen på respekt som enkelte har lagt for dagen her.
Ingen liker å bli behandlet som en tulling for det man tror på, sikkert ikke Gry Janniche Jarlum eller andre som eventuelt surrer hodet inn i aluminiumsfolie heller. Så selv om jeg personlig mener deres oppførsel er ganske så tullete, ville jeg nok voktet meg vel for å slengt det i øynene på dem dersom jeg mot formodning skulle treffe dem.( her inne eller i virkeligheten)

Når noen her inne tror på hjelpere eller homeopati og gir uttrykk for det, så er det jo selvsagt helt greit å være uenig. Det er derimot respektløst å slenge om seg med arroganse og nedlatende navn av den grunn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.