|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha på tv i gårJeg så det, og det var ganske underholdende. Jeg lo godt da hun ba denne intervjueren om å lukke øynene sine, se for seg en grønn eng, musikanter, en ridder, og et luftslott. Da hun ba intervjueren om å peke på dette slottet, pekte hun rett over hodet på Mærta. Egentlig skulle hun visst pekt på sitt eget hode, eller hjerte. Så utrolig komisk, og så utrolig mye rart prat. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Märtha på tv i går
Jeg tror jorden er mye mer interessant enn hva mange får med seg og jeg tror mange kan dra nytte av åpne seg for at livet kan være spennende sånn som det er, for jeg føler at folk flest har veldige A4-liv som sådan.
|
|
|
#43 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Märtha på tv i går.
Vel... jeg tror at hennes "livets realiteter" har vært tøffere enn "livets realiteter" for svært svært mange av oss. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sikkert. Det forhindrer ikke at hun virker svært naiv, lite gjennomtenkt og beskyttet.
|
|
|
#45 |
|
Mother of Dragons
|
Nei det tror jeg faktisk ikke. Hun har hatt begge foreldrene sine hele tiden, de er hverken skilte eller døde, hun har hatt god helse, friske søsken og ingen økonomiske problemer. Hun har klart å få seg en utdannelse og hun har en frisk familie.
|
|
|
#46 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Märtha på tv i gårJeg vet snart ikke hva jeg skal mene om dette, jeg... |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Nei, jeg skal ikke gå inn å plassere henne på en ranking liste, for det har jeg ingen forutsetninger for. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Epikur
|
Ja, jeg er så enig! Hvorfor trenger man disse fjasegreiene? Hvorfor ikke være her og nå, tilstede i verden, i naturen, i eget liv og i samfunnslivet? HVorfor trenge engler, ånder, stjernetegn, krystaller eller tarotkort? Gå ut i skogen etter regnvær. Ta en skitur en knall dag i februar. Svøm i et blankt markavann en varm dag i august. Kjenn sjøsprøyten i fjeset på en værbitt øy mot havgapet om høsten. Stå på en fjelltopp og nyt utsikten. Heng etter en arm i en isbre og let etter tak med føttene og den andre isøksa i alt det blå og hvite. Kjenn den iskalde fjellelva som du nesten ikke har kontroll på der du rafter nedover. Sitt ved et bål og vær varm i fjeset og kald på ryggen en sen sommernatt. Gå i duggvått gress en tidlig morgen og hør alle fuglene.
Akkurat.
|
|
|
#50 |
|
By the Sea
|
Det er jo ikke noe som helst motsetningsforhold mellom å være tilstede i øyeblikket og la seg begeistre over livets mangfold og det å ha en gudstro!
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 14-08-07 kl 01:16. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#52 |
|
flisespikker
|
Nei, jeg er enig i at "spiritual" kanskje best oversettes med "åndelig".
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#54 |
|
By the Sea
|
Jeg er glad i å snakke mye og skrive langt... - men jeg gjør ofte et forsøk på å ikke gjøre innlegg altfor lange og omstendelige.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Dama må få drive med hva som helst for min del. Men er det ikke en smule betenkelig når hun kan bruke prinsessetittelen sin kommersielt? Det være seg engleskole, plateutgivelse, eventyrkveld eller hva det måtte være. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
By the Sea
|
Nettopp.
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Jeg synes hun blir uriktig "sitert" på det i pressen. Jeg så nettopp intervjuet og hun sammenligner ikke seg selv med de to sakene, men hun sier at dette er to saker som er eksempler på at voksne mobber. Og så stiller hun dette opp mot at vi forsøker å lære ungene våre å ikke mobbe. |
|
![]() |
|
|