Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 21:22   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er jo bare en dames utsagn og sikkert oversatt et par ganger etter det. Kan ikke ta det så ordrett da. Må jo lese hva som står i artikkelen.

Forresten. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162340
En del mindre bra ting da. De hadde drukket over en flaske hver i snitt og de ble observert LANGT unna hotellet.

Hva som hun ble dopet ned, men våknet var alene og skled og slo hodet i badegulvet feks.. masse som kan ha skjedd ene og alene fordi hun var alene.

Må si jeg er veldig nysgjerrig på hva som kommer fram under en evt rettsak.

Jeg synes nå du tar alt for god fisk da.
En observasjon som tror han har sett disse på byen gjør ikke påstanden sann. I mange saker kommer det veldig mange observasjoner og vitneutsagn på mye rart, uten har man har funnet ut at det stemmer. Madeleine er jo også observert i både Marokko, Spania, Belgia og Malta, uten at man har funnet at dette stemmer. Hvor mye de har drukket kan vel ikke vi uttale oss om. For det første er det uklarheter rundt hvor mye som ble bestilt og hva som faktisk ble drukket. I tillegg var de 9 personer, det kan godt være 3 som har drukket mesteparten. Sånn har det ihvertfall vært mange ganger jeg har drukket med en vennegjeng. Jeg synes også det er rart hvis lokalbefolkningen bruker ord som sviktet, jeg synes ikke det er merkelig at de drar hjem nå. De har levd uten et enormt press i flere måneder og har to andre barn som må tas hensyn til. De har blitt satt under mistanke om å ha drept sitt eget barn og risikerte fengsling. Mulig jeg også hadde dratt hjem til kjente omgivelser og familie i en sånn situasjon. De uttaler også at de ikke vil gi opp håpet om å finne Madelaine. Ikke dermed sagt at jeg er sikker på om de er uskyldige eller ikke, men i en slik sak kan alt vinkles den ene og den andre veien ettersom hvilket syn man har.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.