Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unge Venstre vil legalisere hasj

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 00:50   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det hørtes ikke akkurat ut som verdens mest objektive og vitenskapelige kilde?

At THC lagres i fettvev og ikke er ute av systemet før etter en måned trodde jeg var anerkjent vitenskapelig dokumentert kunnskap som de fleste var klar over. Jeg har i allefall fått det med meg gjennom opptil flere kanaler. Blant annet helsestasjonen (da var det angående rusmidler og amming -spor av THC finnes fortsatt i morsmelk etter 30 dager), sykepleiestudiet (gjennom mor og søster som har studert det -på hver sin høyskole) Røde Kors (kurs) og en rekke andre steder. Så ved hasjrøyking oftere enn en gang i måneden hopes dette opp og går aldri ut av kroppen. På grunn av store mengder fettvev i hjernen kan dette føre til psykiske problemer og adferdsendringer som man merker først etter en tid. Kanskje til og med flere år etter at man har sluttet. Jeg ville ikke tatt sjansen, selv om man ikke faller og slår seg ihjel så ofte i hasjrus.

Jeg kan ikke vise til noen vitenskapelige tidsskrift hvor dette har vært publisert selvfølgelig, jeg har en alt for høy bunke av "bør leses-artikler" allerede

Jeg er forresten mot legalisering.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.