Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Dette ble jo en vittig diskusjon. 
Jeg rødprikker sjelden, men det er fordi jeg sjelden blir skikkelig grinete av å lese innlegg her. Blir jeg skikkelig sur/sinna så rødprikker jeg. Som Toffen sier: Det kan godt stå "Nå får du jammen meg gi deg!!" eller noe sånt ved prikken.
Angående å rødprikke fordi man er uenig: Klart, jeg syns det er rart hvis folk blir så sinna i "vanlige" diskusjoner at de vil rødprikke. Jeg blir jo ikke sur om noen sier at oransj er en fin farge eller at hunder er fine husdyr. Selv om ikke jeg synes det.
Men om noen sier at "Ærlig talt - jeg tror negre ER dummere enn hvite!", så kan jeg nok straks bli mer hissiguenig...
Og hva som gjør at folk tenner kommer jo an på utgangspunktet deres. Om du mener at Ferber er barnemishandling på linje med å slå ungene så skjønner jeg at du blir så forbanna at du rødprikker en som vil bruke Ferber på et 4 måneder gammelt barn.
(Ellers så forstår jeg Zoës poeng: Folk som virkelig storkoser seg med å gi folk en liten dask på lanken hele tiden er jo ikke verdens hyggeligste, sånn på generelt grunnlag. Selv om de også kan være hyggelige og alt det der)