Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 22:46   #41
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Nei, det har jeg aldri vurdert. Askepott begynner jo kl 11 også så det ville blitt en svært hektisk morgen.
2. juledag er jeg alltid på romjulsaerobic på Spenst, da er det helt stappfullt og masse morro.

Gammel 09-12-07, 23:02   #42
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Ja, men ikke på et senter. Ikke umulig at jeg tar en økt på ergometersykkelen mens barna ser tegnefilmer på TV. Så kan jeg spise sjokolade med bedre samvittighet på kvelden...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:07   #43
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kunne IKKE ha jogget, tror jeg. Jeg ville vel ha trent i det "skjulte" på et treningssenter. Det er såpass mange som ser på denne dagen som hellig at jeg synes det er litt upassende å trene i full offentlighet. VELDIG tidlig på dagen er det til nød greit, men ikke etter 11–12-tiden, tror jeg. :konservativ:

Julaften - hellig? Mange folk må faktisk jobbe flere timer på julaften.

Jeg jogger når det passer meg. Har faktisk jogget både på 17.mai og 1.juledag, uten at jeg har opplevd at folk har tatt det ille opp.

Gammel 09-12-07, 23:08   #44
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hadde jeg vært helt alene, ikke hatt noen å feire jul med og ikke skulle jobbe så kunne jeg nok gjort det.

Slik livet mitt er nå er det uaktuelt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:20   #45
Tulip
Rather Unfriendly

Tulip sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tulip har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nei!

Men jeg husker gode, gamle dager da jeg var aktiv rytter, da red vi alltid tur julaften formiddag, og det var utrolig koselig.

Kort vei fra aktivt rytteri til slabbedaskliv gitt ...

Gammel 09-12-07, 23:22   #46
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg og søstra mi (som kommer hjem fra Danmark til jul) skal på julespinning kl 12. Da skal pappa ha E. og lage julegrøt til vi er ferdige.

Så skal det koses resten av dagen. Og etterhvert på kvelden spises og åpnes.

Spinning på julaften er skikkelig gøy og masse stemning. :blid:

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:45   #47
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Julaften - hellig? Mange folk må faktisk jobbe flere timer på julaften.

Jo'a, men det virker på en måte litt mer legitimt å jobbe enn å jogge. Men mulig jeg er tar helt feil altså, og at det er fritt fram for å gjøre hva som helst på julaften.

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Spinning på julaften er skikkelig gøy og masse stemning. :blid:

Det er nå uansett tråkking, åndenød og svetting, da. Hvor mye gøy og stemning kan det nå egentlig bli?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:53   #48
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg tenke meg å trene? Nei.
Kan jeg tenke meg å trene på julaften? Definitivt nei!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 00:01   #49
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Det er nå uansett tråkking, åndenød og svetting, da. Hvor mye gøy og stemning kan det nå egentlig bli?

Veldig gøy!

Et eller annet med stemningen somer litt annerledes enn rett etter jobb en vanlig dag.

OG - jeg synes jo tråkking, åndenød og svetting er godt da.

Alt som skal ordnes til jul er jeg jo ferdig med lenge før. Alt er pyntet 22. desember. Dvs jeg har god tid til å ta en treningsøkt.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 01:10   #50
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

På den førjulsspinning som jeg var på ifjor, fikk vi gaver, instruktørene hadde nisselue og det var julemusikk. Veldig koselig !

Gammel 10-12-07, 01:19   #51
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det kunne jeg gjort. Stått opp litt tidlig, dratt avgårde og tatt en runde der. Supert! Setter i gang forbrenning, så den kunne jeg har fløte på lenge..
1. og 2. juledag også..
Men mitt senter har ikke timer da, og er er heller ikke åpent så det blir jo ikke vurdert engang.

Gammel 10-12-07, 08:08   #52
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

På den førjulsspinning som jeg var på ifjor, fikk vi gaver, instruktørene hadde nisselue og det var julemusikk. Veldig koselig !

Instruktøren sa at hun IKKE kom til å spille julemusikk, og at Elixia skulle være julefri sone. Så personlig synes jeg det hørtes litt stusslig ut på julaften.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:36   #53
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, på julaften har jeg så mye annet å holde på med.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:47   #54
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Julaften er jo en hverdag til julen ringes inn. Butikker osv er jo også oppe.

Regner med de ikke har trengsel på treningstudioene, men jeg skjønner ikke hvorfor det reageres på at de har oppe.

Ikke alle mennesker er småbarnsforeldre.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:38   #55
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne faktisk ikke ramlet meg inn i måneskinn.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:39   #56
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trene på julaften?

Gammel 10-12-07, 10:46   #57
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingenting prinsipielt i mot det, nei. Hadde jeg skullet feire jul hjemme og samtidig var fritatt for matlaging eller andre forberedelser (veldig sannsynlig), hadde det vært deilig med en treningsøkt på julaften. Og jeg er så langt fra treningsfanatiker som det er mulig å bli.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 10:55   #58
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Instruktøren sa at hun IKKE kom til å spille julemusikk, og at Elixia skulle være julefri sone. Så personlig synes jeg det hørtes litt stusslig ut på julaften.

Da styrer jeg unna denElixia. På min vanlige Elixia var det ihvertfall ifjor masse julekos, med juleopplegg i barnepass også.

Gammel 10-12-07, 10:57   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne jeg fint gjort. Sist jul trente jeg 3 hester julaften, skulle gjerne gjort det i år også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:27   #60
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det kunne jeg. Må være veldig greit å få litt ut av kroppen før man synker ned i godstolen.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.